Silver Palms Inn
  • Frukost ingår
  • Pool
Hyatt Centric Key West Resort and Spa(Key West)
  • Pool
Havana Cabana Key West(Key West)(Mycket prisvärt!)
Orbitz.com
  • Frukost ingår
Travelocity
  • Pool
Best Western Hibiscus Motel(Key West)(Mycket prisvärt!)
Hotwire.com
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs februari 13 2017 från mobil enhet

Vänlig personal. Inget extravagant men rent och fräscht. Liten pool. Frukosten var sådär, men personalen väger upp det hela! Så himla trevliga och hjälpsamma!!! Helt ok hotell men om jag skulle välja igen skulle jag ta in på ett trevligt b&b.

Bodde här: Februari 2017, reste med familjen
Tack Sofina B
Omdömet skrevs juli 20 2016

Välskött och fräscht hotell. Bra rum och badrum, liten balkong. Fin pool och välskött poolområde. Helt ok frukost men frukosthörnan var alldeles för liten, trångt och många fick stå och vänta på sittplats. Parkering på innergården. Hotellet har bra läge, promenadavstånd till alla sevärdheter.

• Bodde här: Juli 2016, reste med familjen
Tack BaKr01
Omdömet skrevs juli 17 2016

Rummen är superfräscha och fina. Hotellet ligger perfekt, lite avskilt men ändå centralt. Poolområdet är fint och perfekt att koppla av vid.
Personalen var trevliga vid incheckning.
Kan varmt rekommendera detta mysiga hotell.

• Bodde här: Juli 2016, reste med familjen
Tack CamThu
Omdömet skrevs december 15 2015

Vi bodde 2 vuxna och 2 barn här 1 natt i november. Ett fint litet hotell med bra läge och med fräscht rum och badrum. i fick även parkering på orådet som ingick i priset.Trevligt litet poolområde med tillhörande solstolar. Bra kontinental frukost.

• Bodde här: November 2015, reste med familjen
1  Tack Åsa T
Omdömet skrevs december 10 2014 från mobil enhet

Jag och min tjejkompis blev lyckliga över våra två queensize-sängar då vi tidigare delat i Miami! Riktigt fina rum, rent, lyxigt men ändå enkelt. Ett plus att det fanns en liten pool att svalka sig i, och frukosten var riktigt bra för att vara i USA!

Läget var perfekt, en kort promenad från duval street, vi gick vart vi än skulle utan ansträngning.
Trevlig personal på hotellet. Lugnt och tyst!

Bodde här: December 2014, reste med vänner
Tack jelkisen
Jim M, Manager på Silver Palms Inn, svarade på det här omdömetSvarade december 11 2014

We are all happy you enjoyed your stay and the kudos to our breakfast as well!