“Väldigt charmigt hotell med fantastiskt läge och utsikt!”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 9 sidor till!
Ocean Key Resort & Spa
Rankad som nummer 12 av 51 hotell i Key West
MiljöledareSilvernivå
Omdömet skrevs februari 10 2017

Vi blev vid incheckningen uppgraderade till hotellets största svit med två sovrum, stort vardagsrum, två badrum och fantastisk balkong med finaste havsutsikten och vi älskade verkligen både rummet och läget! Hotellet består av flera ihopbyggda hus så det kan vara lite svårt att hitta och anläggningen är lite, lite sliten på sina ställen men det är bara små skönhetsfel. Vi åt inte frukost på hotellet utan gick ut och åt och det var dessvärre lite svårt att hitta bra ställen i närheten.

Tips för att välja rum: Försök uppgradera er till ett större rum med utsikt!
  • Bodde här: Januari 2017, reste med familjen
Tack cillasjoblom
OceanKey, Front Office Manager på Ocean Key Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade februari 11 2017

cillasjoblom,

Thank you for taking the time to leave your review with TripAdvisor regarding your recent stay with us. We are happy that you enjoyed our property and location. We appreciate your feedback and are happy that you had such a wonderful time. We hope to have you back again in the future.

Omdömet skrevs december 30 2016

Låt oss slå fast en sak direkt: Key West är tingeltangel och mycket turistigt. Med det sagt, kan vi också konstatera i sann Hemingway-anda: Den som får uppleva Key West under sin livstid, är lycklig och det lever med dig resten av livet. Att bo längst ut på Duval Street medför många upplevelser. Ocean Key har ett helt oslagbart läge, med bara Sunset Pier och en pool mellan dig och havet med sina fantastiska solnedgångar alla vill ta del av. Ocean Key är fräscht och snyggt med superb service i allt från reception till pool, och snabb room service. Sköna sängar, stora badrum - det enda du måste stå ut med, i alla fall under högsäsong, är live-musiken från Sunset Pier. Rätt medioker, högljudd och idog. Ta med öronproppar! Bra gym, grymt poolhäng med mycket fräscha drinkar och mat. Det bästa med Ocean Key, är nog Nate, concierge. Su önskar, han fixar. Boka båttripp med kapten, cyklar, elbil och lyssna på hans goda råd. Vi rekommenderar Ocean Key varmt som en del av det mer genuina Key West med, som sagt, oslagbart läge på Zero Duval Street.

Tips för att välja rum: För bästa solnedgången, bo på våning 5 med balkong och havsutsikt!
  • Bodde här: December 2016, reste med familjen
Tack HEYA14
OceanKey, Front Office Manager på Ocean Key Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade december 31 2016

HEYA14,

Thank you for choosing the Ocean Key Resort & Spa during your recent trip to Key West. With our convenient location and friendly service, there is no better place to stay on the island. Next time you are with us, be sure to stop by our award winning SpaTerre, to make your stay even more relaxing. We hope to see you again soon.

Omdömet skrevs april 27 2016

Helt underbart hotell som vi bodde på nyårsafton 2014, kanske inte den billigaste dagen att bo här men den mest underbara. Har nog aldrig under alla mina firanden under Nyår varit på ett så underbart ställe som Key West och detta underbara hotell ända ute vid vattnet endast 8 mil till Havanna på Kuba, det var runt 12 mil till Miami. Den mest sköna stad jag har hittat i USA. Detta hotellet hade allt man kan önska sig, sköna sängar och ett underbart rum, frukost och mat kunde man äta i den underbara matsalen med utsikt mot vattnet. Poolen på hotellet låg endast 5 meter från havet , det gick en gångväg i mellan oss. två gånger per vecka kom det också in stora kryssningsfartyg och dessa låg nästan på oss om man låg vid poolen. Så har ni funderingar på att åka till Key West så kan jag bara säga detta ta detta hotellet för man åker kanske inte hit så många gånger och detta hotell vill man inte missa. Staden är också underbar att gå runt i, tänk på att ni behöver minst 2 dagar om man skall se och känna av atmosfären i en gammaldags Amerikansk stad.

Tips för att välja rum: Ät frukost på den underbara altanen dom har, tänk på att alla vill ha fönsterbord så ät tidigt eller ...
  • Bodde här: December 2015, reste som ett par
Tack Sommar2013
Omdömet skrevs december 21 2015 från mobil enhet

Gillade verkligen detta hotell. Läget rummen sängen toaletten poolen personalen ja allt var toppen hit åker jag oxå nästa gång när jag kommer till key west. Underbar pir att hänga på för drinkar och mat. Pollen mycket trevlig. Nära till allt

Bodde här: December 2015, reste med familjen
Tack Anneli808
Omdömet skrevs juni 25 2015 från mobil enhet

Detta hotel har ett bra pool område som ligger på den bästa platsen i key west speciellt för solnedgången.
Servicen vid poolen är utomordentlig och Jessica är otroligt uppmärksam och har superkoll. Men utöver poolen och läget är detta inget märkvärdigt. Rummen är okej men knappast värda det höga priset.
Stanna vid poolen och njut är mitt tips.

Bodde här: Juni 2015, reste med familjen
Tack Peter K
OceanKey, Guest Relations Manager på Ocean Key Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade juni 26 2015

Thank you!!

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Key Westhotell
2 382 omdömen
0.3 km bort
Margaritaville Key West Resort & Marina
Visa priser

Besökt Ocean Key Resort & Spa? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Ocean Key Resort & Spa

Adress: 0 Duval Street, Key West, FL 33040-6611
Telefonnummer:
Region: USA > Florida > Florida Keys > Key West
Bekvämligheter:
Bar/lounge Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Pentry Restaurang Rumservice Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 2 av Spahotell i Key West
Nr 3 av De populäraste resorthotellen i Key West
Nr 3 av Miljöhotell i Key West
Nr 5 av Lyxhotell i Key West
Prisklass: 2 797 kr - 7 877 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Ocean Key Resort & Spa 4*
Antal rum: 100
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Ebookers, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Ocean Key Resort & Spa. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Ocean Key Hotel Key West
Ocean Key Resort And Spa
Ocean Key House Key West

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?