“Underbar terass!”

Skipper's Dockside
Rankad som nr 21 av 147 Restauranger i Key Largo
Kök: Fisk och skaldjur, Bar
Omdömet skrevs 22 maj 2017

Underbar terass! Underbart ställe med stor utebar, levande musik och mycket god mat. Trevlig service och en skön stil!

Tack Figge_Reis

Omdömet skrevs 30 januari 2017

En supermysig restaurang med live musik. Ligger precis vid marinan och man ser båtar som kommer ut och in.

Tack Lena H
Omdömet skrevs 19 januari 2017 från mobil enhet

Bra mat det vi åt! Personal var så där och så var det "Happy hours" när vi kom, men det hade dom "glömt" när notan kom. Så då kostade ölen $6 istället för $2,50 Så kolla notan... ganska tydligt att dom försökte köra oss på det.

Tack Mats S
Omdömet skrevs 27 december 2016

Vi bodde våra första nätter i Florida på Holiday Inn i Key Largo och åt ett par middagar på Skippers. Trevlig personal och läcker design, t ex med den gamla retro-bensinstationen och lastkajen var väldigt inbjudande. Uteserveringen på pålar vid kanalen var mycket trevligt att sitta vid. Maten, som domineras av fisk och skaldjur bjöd på många goda och spännande rätter. Vi var väldigt nöjda med allt som serverades, och ett rikligt utbud av ölsorter kompletterade måltiderna perfekt.

Tack Rikard_Wallin
Omdömet skrevs 13 december 2016 från mobil enhet

Vi var rätt trötta efter en rätt lång bilfärd och behövde något att äta efter att ha checkat in på hotellet. 50 m från hotellet såg vi denna trevliga restaurang och vi beslöt oss för att testa vilket vi inte ångrade. Vi var fyra i sällskapet och beställde tre olika huvudrätter alla med fisk eller räkor som bas. Alla var mycket nöjda med tillredning och smak. Servicen var utmärkt.

Tack TomasJ800

Resenärer som tittade på Skipper's Dockside tittade också på

Besökt Skipper's Dockside? Berätta vad du tyckte!