Boka i förväg
Rundturer från Good Time Charters tenderar att säljas slut – resenärer rekommenderar att du bokar i förväg!

översatt av Google
Sätt du kan uppleva Good Time Charters på
från 21,20 US$
från 26,50 US$
från 47,70 US$
från 42,40 US$
Omdömet skrevs 1 mars 2017 från mobil enhet

Tog en 90 minuters delfintur och visst fick vi se en hel massa delfiner, nån sjöko och några rockor som flög upp i luften. Guiden var kunnig och berättade mycket om området.

Datum för upplevelsen: mars 2017
Tack carlot2k
Omdömet skrevs 4 januari 2017 från mobil enhet

Vi blev rekomenderade "sun set" turen på hotellet så vi bokade.
$25 per person för att titta på solnedgång, pelikaner, rofåglar mm men det roligaste var ändå delfinerna som lekte i båtens svall.
Trumpen dotter blev glad dotter vilket bara det är värt pengarna.
Vi blev så nöjda att vi även bokade everglades turen, vi såg sjökossor, pytonormar otal fåglar och aligatorer, lunch ingick.
Men roligaste var nog när dottern fick hålla en bäbis aligator, hon tyckte det var jätteroligt.

Datum för upplevelsen: januari 2017
Tack T0rdI
Omdömet skrevs 1 november 2016 från mobil enhet

Tog en tre timmars tur "Coastal Sealife Dolphin and Shelling Cruise". Vi är mycket nöjda. Bra båt, trevlig och påläst besättning och vi såg massor av delfiner. Oerhört nöjda. Funkade för hela familjen 2 vuxna och två ungdomar 11, 15.
Kan definitivt tänka mig att göra detta fler gånger.

Datum för upplevelsen: november 2016
Tack Joakim H
Omdömet skrevs 28 oktober 2016 från mobil enhet

Vi åkte ut på dolphin och wildlife cruise ca 90 min. Vi såg delfiner och vilda fåglar och lärde oss massor om fort myers bukten. Laura vår guide var kunnig och mycket trevlig.

Datum för upplevelsen: oktober 2016
Tack ottoc900
Omdömet skrevs 24 juli 2016 från mobil enhet

Vi åkte på en tretimmars tur kl. 9-12 och hade en fantastiskt mysig förmiddag tillsammans med kapten Gale och förste styrman Laura. Båtturen ut till "snäckön" tog en dryg timme, lite längre än beräknat då vi stötte på flera stim delfiner som orsakade många "aaah" och "ooh", inte minst från barnen. Stranden som vi stannade vid var den finaste jag sett här kring Ft Myers och vi samlade coola snäckor och badade.

På vägen tillbaka fick vi vara med om något som imponerade till och med på Gale och Laura: en flock manatees (sjökor) som parade sig precis vid båten. Så coolt!

Våra i övrigt ganska kräsna killar på 6 och 8 år gillade turen från början till slut - det var precis lagom med action och tid på båten kontra stranden.

Båten är väldigt enkel med sittplatser och tygtak, funkar superbra men det är ingen stor båt med toalett och snacksförsäljning så ta med vatten och snacks.

Gale och Laura var väldigt tillmötesgående och ansträngde sig verkligen för att spana på delfiner och andra djur åt oss.

En mycket lyckad förmiddag!

Datum för upplevelsen: juli 2016
Tack difjenny