“Kul att se ön från havet”
Omdöme om Good Time Charters

Rankad som nr 7 av 80 Rundturer i Fort Myers Beach
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Praktisk information: Aktiviteter för små barn, Anpassat för rullstol, Aktiviteter för större barn, Badrum
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Trevlig kapten och guide, vi fick se enstaka delfiner men hade hoppats att få se flera på en gång
Men så kan det ju bli ibland
Fick också se häckningsplatser för pelikaner och ett örnbo med två små ungar i

Tack Rickard999
Cristina D, Owner på Good Time Charters, svarade på det här omdömetSvarade 10 april 2018

Thank you for the feedback! Jag är glad att du haft turen. Barnpelikanerna är så söta Sorry we didn't see as many dolphins as you had hoped but I am happy we at least saw some. And the baby pelicans are so cute right now!

Omdömet skrevs 1 mars 2017 från mobil enhet

Tog en 90 minuters delfintur och visst fick vi se en hel massa delfiner, nån sjöko och några rockor som flög upp i luften. Guiden var kunnig och berättade mycket om området.

Tack Carl-Otto K
Omdömet skrevs 4 januari 2017 från mobil enhet

Vi blev rekomenderade "sun set" turen på hotellet så vi bokade.
$25 per person för att titta på solnedgång, pelikaner, rofåglar mm men det roligaste var ändå delfinerna som lekte i båtens svall.
Trumpen dotter blev glad dotter vilket bara det är värt pengarna.
Vi blev så nöjda att vi även bokade everglades turen, vi såg sjökossor, pytonormar otal fåglar och aligatorer, lunch ingick.
Men roligaste var nog när dottern fick hålla en bäbis aligator, hon tyckte det var jätteroligt.

Tack Tord I
Omdömet skrevs 1 november 2016 från mobil enhet

Tog en tre timmars tur "Coastal Sealife Dolphin and Shelling Cruise". Vi är mycket nöjda. Bra båt, trevlig och påläst besättning och vi såg massor av delfiner. Oerhört nöjda. Funkade för hela familjen 2 vuxna och två ungdomar 11, 15.
Kan definitivt tänka mig att göra detta fler gånger.

Tack Joakim H
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 28 oktober 2016 från mobil enhet

Vi åkte ut på dolphin och wildlife cruise ca 90 min. Vi såg delfiner och vilda fåglar och lärde oss massor om fort myers bukten. Laura vår guide var kunnig och mycket trevlig.

Tack otto c

Resenärer som tittade på Good Time Charters tittade också på

Fort Myers Beach, Egentliga Gulf Coast

Besökt Good Time Charters? Berätta vad du tyckte!