Hampton Inn & Suites Fort Myers Beach / Sanibel Gateway(Fort Myers Beach)(Mycket prisvärt!)
Hampton.com
  • Fri parkering
The Neptune Resort(Fort Myers Beach)
  • Fri parkering
Wyndham Garden Fort Myers Beach(Fort Myers Beach)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 116 US$/natt.

Sandpiper Gulf Resort(Fort Myers Beach)
  • Fri parkering
Pink Shell Beach Resort & Marina(Fort Myers Beach)
Agoda.com
  • Fri parkering
Best Western Plus Beach Resort(Fort Myers Beach)
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 202 US$/natt.

Lovers Key Resort(Fort Myers Beach)
  • Fri parkering
Outrigger Beach Resort(Fort Myers Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Pointe Estero Beach Resort(Fort Myers Beach)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 169 US$/natt.

Omdömet skrevs 26 december 2016

Vi fick ett fantastiskt fint mottagande av Marika från Sverige som arbetade i receptionen. Rummet på 12 våningen med utsikt mot beachen och havet var fantastiskt fint. Ett kök/vardagsrum med bäddsoffa samt ett sovrum med en gigantisk kingsize säng. Badrummet var mycket smakfullt renoverat. Gym på andra våningen funkade perfekt för funktionell träning med hantlar. Fanns även löpband etc. Vi åt lunch i beachbaren som smakade riktigt bra i förhållande till pris. Poolområdet trevligt. Ett riktigt bra beachghotell helt enkelt. Parkering var gratis vilket vi verkligen uppskattade.

• Bodde här: december 2016, reste med familjen
Tack PelleG67
Omdömet skrevs 13 november 2016 från mobil enhet

Bodde där i 2 omgångar, perfekt lägenhet för 4 personer.
Ett rejält sovrum samt vardagsrum med bäddsoffa. Stor härlig balkong med underbar havsutsikt samt bra köksdel.
Tack till Marika från Södertälje som jobbar i receptionen och som hjälpte oss att ordna husrum när vi var tvungna att ändra resväg pga hurricane Matthew.
Vi kommer gärna tillbaka något annat år.

Bodde här: september 2016, reste med familjen
Tack Lars N
Omdömet skrevs 22 november 2015

Bra boende i svit med stor balkong mot havet. Balkongen är utrustad med permanent myggnät som kanske behöv för annan period en den vi valt. Bra säng i sovrum. Bekvämt och välutrustat badrum. Köksdel med mikro, diskmaskin och mindre kaffebryggare. Extrasängen i andra rummet störs lite av svitens luftkonditioneringsaggregat, som är placerad i ett oisolerat utrymme i anslutning till köksdelen. Fantasin vad gäller färgval på fasad och trapphus (grå) är inte den högsta vilket ger hotellet ett lite tråkigt intryck som inte riktigt stämmer överens med läget och boendet i övrigt. Trevlig personal i reception och restaurang. Bra parkeringsmöjligheter och promenadavstånd till ortens "centrala del" vid piren. Fin strand.

Bodde här: november 2015
1  Tack Mats H
SunStream M, General Manager på DiamondHead Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 2 december 2015

Dear Mats H,

Thank you for taking the time to review your recent stay at DiamondHead. We’re so glad you enjoyed your stay from our fully appointed accommodations to our friendly staff. We appreciate your feedback and hope you come see us again soon!

Sincerely,
Neil Hopgood – General Manager

Omdömet skrevs 15 augusti 2015

Mycket bra läge på den fina beachen. Rummet vi bodde fungerade bra för egen hushåll. Det finns restaurang för både middag och frukost, men det blir betydligt billigare att äta mat utanför hotellet.
Mycket bra och trevlig personal. Rummen stora och bekväma med fin balkong. Bra parkeringsmöjligheter. Pool och bar samt läget på beachen gör detta ställe till ett riktigt bra hotell!

Tips för att välja rum: Högt upp och havsutsikt.
  • Bodde här: juli 2015, reste som ett par
1  Tack CMHVallentuna
SunStream M, General Manager på DiamondHead Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 20 augusti 2015

Dear CMHVallentuna,

Thank you for staying with us at DiamondHead and reaching out to us. We’re happy to hear you enjoyed our beautiful beachfront location and friendly staff. It’s also great that you were able to frequent Cabanas Beach Bar & Grille during your stay. We appreciate your feedback and hope you return soon.

Sincerely,
Neil Hopgood - General Manager

Omdömet skrevs 12 april 2015 från mobil enhet

Mitt på stranden ligger detta hotell. Vi bodde här 5 nätter på plan 12 rum i rum 1209 och fick en härlig utsikt speciellt solnedgången. Balkongerna har ett sorts nät troligtvis ett skydd mot sand, insekter samt säkerhet. Stör inte utsikten men lite i vägen vid fotografering. Rummen är ok inte det lyxigaste men helt ok och de fyller sin funktion. Mycket trevlig glad och serviceminded personal. De hjälper dig med allt du behöver. God mat i restaurangerna. Goda parkeringsmöjligheter!

Bodde här: april 2015
1  Tack Kent P