Omdömet skrevs 1 augusti 2016 från mobil enhet

Ett hotell av mycket medioker klass. Vi hade bokat två nätter. När vi lagt barnen upptäckte vi att rummet är fullt av myror. En kille kommer och sprayar. 45 minuter senare är det lika mycket myror plus en påträngande stank av bekämpningsmedel. Vi bestämmer oss för att det inte funkar att bo här. Receptionisten Oksana är inte alls hjälpsam, hon säger " this is Florida mam" erbjuder oss att byta rum, men det ligger också i Florida.... Vi är fria att checka ut men de tänker fortfarande ta betalt då de har en 24 timmars avbokningspolicy!!! Jag har svårt att se att vi kunde ha vetat om detta ett dygn tidigare. Vilket hån!
NU CHECKAR VI UT OCH TÄNKER ALDRIG BO PÅ ETT WYNDHAM IGEN!!!

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack Anna B
WGFtMyers_Beach_GM, General Manager på Wyndham Garden Fort Myers Beach, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2016

Kära Anna

Jag ber om ursäkt för vad du upplevt med vår reception agent, är det inte standarden på service som vi förväntar oss att vår personal att ge när är kommer till varje gäst fråga.

När det gäller insekts frågan, är att vi är i Florida vi inspektera våra rum på en daglig basis för sådan verksamhet och åtgärda eventuella brister omedelbart. Behovet för dig att besöka receptionen två gånger på så kort tid för samma problem med ingen upplösning är oacceptabelt. Denna situation tas upp med alla receptionen ombud och vår tekniska avdelning som jag skriver detta. Agenten skulle ha flyttat dig till ett annat rum omedelbart utan fråga. Jag kan försäkra er om att den enda insekt fråga som vi var medvetna om det gångna veckan var tyvärr rummet så du bör ha flyttats. Våra tekniker skulle ha hjälpt dig med flyttning av bagage etc. för att underlätta en snabb diskret övergång till ett annat rum.

Naturligtvis kommer vi och redan har återbetalas till din Master hela beloppet. Det kommer troligen att ta några dagar att visa på ditt konto som en återbetalning. Jag mailade en faktura kredit.

Återigen vi ber om ursäkt för vad du upplevt, kommer vi att arbeta hårdare för att uppfylla alla våra gäst förväntningar.

Vänliga hälsningar,
ellis Etter
General manager
Wyndham Garden Hotel

Omdömet skrevs 28 februari 2016 från mobil enhet

Bodde här med familjen. Jättetrevligt hotell men några få steg så är man på stranden. Inget lyxhotell utan ett trevligt familjehotell. Rummen skulle behövas renoveras. Servicen var lite varierande. Det bästa med hotellet är läget. Kan inte få bättre läge om man är ute efter strandliv. En bit in till byn dock.

Bodde här: mars 2015, reste med familjen
Tack Josefina B
Omdömet skrevs 6 januari 2015

Gillar du sand, strand, laid-back stämning, naturupplevelser och god mat? Boka detta hotell!
Vilken pärla! Härlig mottagning i receptionen, som mer än gärna flyttade upp oss på andra våningen eftersom vi inte var sugna på markplan. Michayela o hennes kollegor var charmiga och kunniga. De rekommenderade flera bra platser för oss utanför hotellet. Rummen är stora och trevliga, med bra förvaringsutrymme. Safe i badrummet, kaffekokare och kylskåp. Bra med el-uttag. Klinkersgolv (ingen heltäckningsmatta!) Rent och fräscht. Nya handdukar hela tiden. Badhanddukar fick vi i receptionen. Grym pool (uppvärmd) med möjlighet till servering från intilliggande PIncher´s Tiki Bar (som har "2 för 1 Happy Hour - all day, every day" :) Här köper man även till frukost om man vill. Deborah & co. är sköna damer som har jobbat där ett tag och som bjuder på sig själva och tips på vad man bör göra på Fort Myers Beach. Testa deras "Garden omelett" eller go crazy och käka ett lass med pannkakor! Ut på stranden sedan för att njuta av vit sand och klart vatten. Man kan hyra "cabanas" för 20 dollar (för två). På morgonen fick vi syn på 4 delfiner helt inne vid stranden! Finns dessutom massor av pelikaner, olika storkar och vackra ibisar. Avsluta dagen med drinkar och middag på Pincher´s. Rekommenderar "Coconut Shrimps" eller "Blackened Grouper Platter" :)
Möjlighet att tvätta och torka kläder i automat = 1.75 dollar/tvätt.
Förutom poolen kan man aktivera sig med shuffleboard (bredvid poolen).
Bara ett drawback med hotellet som vi kan tänka på: deras aircondition har en oacceptabel ljudnivå.Trots detta vill vi tillbaka så snart som möjligt!

Tips för att välja rum: Lägg till en peng och njut av en balkong direkt ut mot strand och vacker solnedgång. I övrigt ser du stranden och solen från den gemensamma balkongen på andra våningen. Vår aircondition var hopplös högljudd (rum 232). Det kanske finns andra som är bättre?
  • Bodde här: december 2014, reste med familjen
1  Tack Terje P
Omdömet skrevs 3 januari 2015

• Bodde här: december 2014, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Wyndham Hotel and Resorts
Omdömet skrevs 17 januari 2014

Läget är perfekt på stranden. Boendet är fräscht och rent. Personalen mycket trevliga och hjälpsamma. Pool handdukar fick man hämta i receptionen. Är man glutenintolerant har hotellets restaurang bra koll på vad man kan äta och i närheten ligger en Mexikans restaurang med 75% glutenfria rätter som dessutom är uppmärkta. Hit vill jag åka igen.

• Bodde här: december 2013, reste med familjen
Tack Maria K