DiamondHead Beach Resort(Fort Myers Beach)
Agoda.com
  • Pool
Outrigger Beach Resort(Fort Myers Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Beacon Motel(Fort Myers Beach)
Agoda.com
  • Fri parkering
Beach Shell Inn(Fort Myers Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Sandpiper Gulf Resort(Fort Myers Beach)
  • Fri parkering
The Neptune Resort(Fort Myers Beach)
Hotwire.com
  • Fri parkering
Wyndham Garden Fort Myers Beach(Fort Myers Beach)(Mycket prisvärt!)
Priceline
  • Fri parkering
Lovers Key Resort(Fort Myers Beach)
Priceline
Omdömet skrevs 23 maj 2017 från mobil enhet

Spenderade 5 dagar på detta hotell. Vi hade en stor lägenhet med 2 badrum och riktigt kök. Havsutsikt mot stranden. Möblerna är av äldre modell men lägenheten var ren och fräsch och hade bra aircondition som fungerade. Sängen bekväm. Vänligt och bra bemötande i receptionen vid incheckning och utcheckningen.

Bodde här: maj 2017, reste med familjen
Tack Pillan711
Omdömet skrevs 1 januari 2017

Vi hade en lägenhet med 2 separata sovrum. Lägenheten är välutrustad med tillgång till både disk och tvättmaskin samt separat köksavdelning. Lägenheten ligger vid stranden men det finns även pool på området. Det finns ingen restaurang på anläggningen så man får köpa med sig egen mat.

Bodde här: december 2016, reste med familjen
Tack GunnarVanersborg
Omdömet skrevs 10 november 2016 från mobil enhet

Hade en 2 sovrums lgh på sydvästra sidan. Eftersom den låg på 11 våningen hade vi utsikt över stora delar av stranden

Perfekt strandläge, enorm strand som är barnvänlig
Bra pool
Nära till publix (varuhus )
Bra o rymlig lgh
Bra restaurang, Pinchers, mycket nära annars lite ont om restauranger på gångavstånd

Bodde här: november 2016, reste med familjen
Tack Lasset1
Omdömet skrevs 15 augusti 2016 från mobil enhet

Lägenhet på åttonde våningen med fin utsikt över stranden sk Two bedroom gulfview suit. Helrenoverade badrum av modernt snitt, övrigt så är det traditionell amerikansk standard med heltäckningsmatta o tunga möbler men så ser det ju ut på alla hotell. Läget direkt vid stranden och att det är möjligt att ha självhushåll i denna lägenhet gör att vi värdesätter detta högt med en bra parkering som ingår. Faciliteterna runt med pool o jacuzzi samt fina solsängar vid poolen är värt allt beröm. Vi grillade enkelt vid gasolgrillarna några kvällar för det är bra skönt att kunna ordna allt hemmavid. Bra service med bemannad reception och ordning o reda på hela området så allt känns tryggt i detta lugna område. Längst norrut på ön är det lite livligare men här nere är det väldigt lugnt förutom Pinchers i närheten med dess hotel Wyndham som vi besökte en kväll där fanns musiken på högsta volym så vi var glada att vi inte bodde där för priset är detsamma på boende men annars skiljer sig allt.

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack BESK66
Omdömet skrevs 9 september 2015

Mycket bra service och bemötande av personal!
Vi kom till lägenhetshotellet efter receptionen stängt för kvällen, utan att ha haft koll på just detta, men uppmanades via anslag på dörren ringa ett journummer där den svarande på mycket trevligt sätt (befarade sura kommentarer) gav oss en kod till ett skåp vid entrén där vi fann ett brev adresserat till oss med nycklar och all tänkbar information vi skulle kunna behöva. Toppen!
Lägenheten var rymlig och fullt utrustad och med toppenläge mot stranden och havet. Disk- samt tvättmaskin och torktumlare. Två sovrum och två badrum, varav ett med jacuzzi. Tre balkonger som alla vette mot strand/havet. Det blev underbara frukostar samt kvällsmys med solnedgång med den utsikten!
Hotellet ligger precis på/vid stranden, med sand som florsocker, som alltid förblev sval när på dygnet man än gick barfota.
De äldre barnen var mycket nöjda med gratis Wi-Fi i lägenheten, fungerade utan problem. Yngsta barnet föredrog poolområdet framför stranden med "varmbubbelpool" förutom vanliga poolen och tennisbana.

Jag reser ofta och gärna till nya länder och ställen med familjen, men just det här hotellet och stranden återkommer jag gärna till igen!!

• Bodde här: december 2014, reste med familjen
Tack mariett23
SunStream M, General Manager på Pointe Estero Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 14 september 2015

Dear marlett23,

Thanks so much for taking the time to reach out to us. It means a lot to receive such a wonderful review from someone as well traveled as you. We’re so glad you received an exceptional experience and that our staff was able to make your stay extra special. It’s also great that you were able to enjoy our spacious accommodations and beautiful white sand beach right in our backyard. Your feedback is extremely valuable and appreciated. We look forward to welcoming you back in the near future. Safe travels!

Sincerely,
Randy Kares – General Manager