“The Doghouse”
Omdöme om The Doghouse

The Doghouse
Rankad som nr 9 av 151 Restauranger i Fort Myers Beach
Omdömet skrevs 8 augusti 2017 från mobil enhet

Väldigt god hamburgare och helt fantastiska pommes, kanske de bästa fries jag ätit. Prisvärt lunchalternativ.

Tack DanielForssell

Omdömet skrevs 2 juli 2017 från mobil enhet

Ett måste i Ft Myers !
Deras Steakburger slår det mesta , perfekt att ta som lunchmat under beachdagen !

Tack Jonas F
Omdömet skrevs 18 februari 2017 från mobil enhet

The doghouse har väldigt bra betyg så man hade lite förväntningar. Beställde en chili-dog och då förväntar man sig en korv med lite sting i men det fanns inget av det. Korven är en väldig enkel korv och den var inte varm. Tillbehören är många och det ser bra ut men det är nästan smaklöst . En stor besvikelse !!

1  Tack StenM
Omdömet skrevs 22 november 2016 från mobil enhet

Verkligen jättegoda hamburgare! Även deras fries var superba. Dock: Våra burgare var inte helt genomstekta, och för oss passade det bra, men om man vill ha dem inte så röda inuti kanske man ska be att få dem "well done". (Vi fick inte frågan om hur de skulle tillagas.) Missa inte detta ställe!

Tack moomlie
Omdömet skrevs 13 oktober 2016 från mobil enhet

Vi var förbi och beställde två hamburgare att ta med till hotellrummet, vi noterade så att många beställningar gjordes av lokala och inte bara av turister, det är ett bra betyg. Hamburgarna var jättegoda för övrigt! Prisvärt.

Tack FrkNilsson

Resenärer som tittade på The Doghouse tittade också på

Fort Myers Beach, Egentliga Gulf Coast

Besökt The Doghouse? Berätta vad du tyckte!