“The Salty Crab”

The Salty Crab Bar & Grill
Rankad som nr 15 av 151 Restauranger i Fort Myers Beach
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Var här för en lunch och var nöjd med både maten och servicen. Bra läge vid stranden och ganska standard prisnivå för en lunch.

Tack DanielForssell

Omdömet skrevs 2 mars 2017 från mobil enhet

Vi åt krabbklor med räkor och tacos...skön resturang med bord både inomhus och ute med strandande som golv!
Jättetrevlig servitris som lät oss smaka på deras egna hemmagjorda chips .
Helt ok priser och bra service.

Tack SvenGBG
Omdömet skrevs 13 januari 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt och gott, ligger med fint läge på stranden. Kan rekommendera fish tacos som har en bra blandning av smaker! Try it

Tack arnstr0ms
Omdömet skrevs 19 november 2016 från mobil enhet

God mat, menyn har fokus på havet. Käkade bl a coconut shrimps, jättegoda.
Goda drinkar, trevlig livemusik och helt ok service.
Kunde dessutom njuta av solnedgången.

Tack Erik O
Omdömet skrevs 18 oktober 2016 från mobil enhet

Bra mat till hyfsade priser. Dom har fisk ,kött, skaldjur och pasta. Trevlig och positiv personal. Lite hög ljudvolym ifrån alla fläktar som är upphängda i taket om man sitter inne vilket är att föredra eftersom dom inte har belysning ute på stranden.

Tack TOnsan421

Resenärer som tittade på The Salty Crab Bar & Grill tittade också på

Fort Myers Beach, Egentliga Gulf Coast

Besökt The Salty Crab Bar & Grill? Berätta vad du tyckte!