Omdömet skrevs 27 maj 2015

Riktigt trevlig och hjälpsam personal hotellet/motellet lite äldre men väldigt fräscht.
Fina pooler och ett fantastiskt fint läge vi hade först bara tänkt stanna en natt men stannade flera det enda minuset var att ta sig till centrum var en promis på ca 20 min.

Rumstips: Be att få se på rummet innan du bokar
Datum för vistelsen: maj 2015
Tack Hdrider01
Omdömet skrevs 12 februari 2015

När vi först kom dit, så såg vi poolen och Stranden jättefint,första rummet vi fick var ett rum som liknade en bunker, mörkt ,smutsigt och luktade illa,
vi skulle ge 209 dollar ,men med alla avgifter blev det ju mer! men okej vi undrade om det fanns något annat rum! och visst fanns det,för 50 dollar mer natten hade dom det,Rummet låg precis med balkongen på Stranden tyckte det såg helt underbart ut, vi tittade snabbt på rummet dom visade och tog det, Vilket visade sig vara lika skitigt som det andra. Till slut sa jag till städerskan att hon inte behövde städa, jag undrar än idag vad hon gjorde dom 3 gg hon var inne på rummet, vi bad om nya sängkläder, det var allt. och inte ens dom var rena, när vi pratade med våran granne, frågade hon vad vi hade gett för vårat rum, blev hon riktigt arg! vi skulle ge runt 259 dollar natten,( vilket var typ 200 dollar för mycket) dom skulle ge 350 dollar UTAN alla avgifter dom hade, då kan man ju undra om alla hade olika priser. hade vi inte förbokat,skulle vi ha lämnat stället omedelbart, men tyvärr får man inte tillbaka pengarna. Hälften av stället var för långliggare. Våran räkning slutade på 1860 dollar för 6 nätter!! Så ifrån 259 dollar natten ,blev det ganska så mycket mer natten, och jag kan lova ,att för hälften av det kan ni hitta ett ställe som är 1000 gg bättre än detta, Skulle det ha någon stjärna över huvudtaget, så får det absolut inte mer än -1 av oss, Vi har legat på Motell efter vägarna i USA ,och jag kan garantera er att ,INTE ett av dom har varit i närheten av Neptun inn. När vi checkade ut sa hon i receptionen att om vi återvände skulle vi 20 % rabatt !! Men om jag så fick betalt för att bo där skulle jag aldrig bo där igen..Önskar att jag tagit kort på eländet :( ,,,, Carina & Dennis

Datum för vistelsen: januari 2015
Tack Carinap63
Omdömet skrevs 13 januari 2014

Ett trevligt hotell med fantastiskt läge direkt på den kritvita långa stranden. Bra poolområde med två tempererade pooler. Två gasgrillar i trädgården så man kan grilla sina biffar. Ren och fräsch lägenhet och hjälpsam personal i receptionen.

Datum för vistelsen: november 2013
Tack NinaHa2014
Omdömet skrevs 2 november 2012

Bra läge med närhet till restauranger oxå ett fräscht poolområde precis vid stranden. Vi satt i solstolar under palmerna och kunde lätt gå upp och svalka oss i poolen.
Rummet vi hade för fyra var Rymligt och fräscht. Trevlig personal och mi måste äta steak sallad på Chucks mitt över gatan samt frukost på Heavenly bisquits.

Datum för vistelsen: november 2012
Tack agnethaw
Omdömet skrevs 9 november 2009

Väldigt trevligt hotell som hade ett otroligt bra läge mitt på beachen. Hade tänkt att stanna 1 dygn, men det blev 3 dygn. Trevligt bemötande av personal. Ingen frukost, men det fanns bra frukostställe över gatan. Nära till båtuthyrning och bra fiske. Kommer att återkomma.

Datum för vistelsen: november 2009
Tack sundsvallmilan