“BRA LÄGE BRA SERVICE GOD MAT”

Nervous Nellie's Ft Myers Beach
Rankad som nr 30 av 150 Restauranger i Fort Myers Beach
Bra för: Större grupper, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 25 mars 2018

Återkommande gäst på Nervous Nellie´s, servicen har varierat en del men de senaste gångerna hade den varit bra, trevlig och vaksam personal.
Senast valde jag en hummersallad som var mycket god.

Tack Hans L

Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Om det är något man kan i det här landet så är det att ge service fullt ut och alltid ett trevligt bemötande.
Fantastisk god mat

Tack peterbuhler
Omdömet skrevs 5 januari 2018

Besökte denna restaurang för middag med min fru och vår dotter. Mycket välbesökt.
Min jambalya var som en soppa och min fru beställde en kyckling rätt som skulle innehålla cocosmjölk men var torr och rätten kändes tråkig.

Tack Timo F
Omdömet skrevs 28 oktober 2017

Åt middag vi ett par tillfällen under några veckor i oktober. Trevlig tillmötesgående personal, uppmärksam serveritör vid alla besök vi gjorde. Man var mycket hjälpsam med att placera oss med hänsyn till två små barn i vårt sällskap. Trevligt läge vid vattnet, maten smakade bra och all blev ordentligt mätta.

Tack Hans L
Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Vi bad om bord nära vattnet. Innan maten fick vi se en delfin som simmade förbi. Vi åt fisk och det var riktigt gott.

Tack Joakim O

Resenärer som tittade på Nervous Nellie's Ft Myers Beach tittade också på

Fort Myers Beach, Egentliga Gulf Coast

Besökt Nervous Nellie's Ft Myers Beach? Berätta vad du tyckte!