Outrigger Beach Resort(Fort Myers Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
DiamondHead Beach Resort(Fort Myers Beach)
Agoda.com
  • Pool
Beacon Motel(Fort Myers Beach)
  • Fri parkering
Pointe Estero Beach Resort(Fort Myers Beach)
  • Fri parkering
Beach Shell Inn(Fort Myers Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Sandpiper Gulf Resort(Fort Myers Beach)
  • Fri parkering
The Neptune Resort(Fort Myers Beach)
Travelocity
  • Fri parkering
Wyndham Garden Fort Myers Beach(Fort Myers Beach)(Mycket prisvärt!)
Priceline
  • Fri parkering
Lovers Key Resort(Fort Myers Beach)
Priceline
Otel.com
Omdömet skrevs 28 maj 2017 från mobil enhet

Här bodde jag o min sambo i 5 nätter och vi trivdes fantastiskt. Så lyxigt och stor plats....som hemma fast borta Alla bekvämligheter fanns som tvättmaskin, torktumlare och diskmaskin. Så mysigt att fixa egen mat och avnjuta den på den stora balkongen när man tröttnar på utematen.
Trolleys som stannar precis utanför hotellet som tar en både norr och söder på Fort Myers Beach. Fantastisk strand med sand som potatismjöl och perfekt för att samla snäckor.
Hyr bil och kör ut på Sanibel Island ..magiskt.
Hit ska vi definitivt igen

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack Annette H
Omdömet skrevs 11 mars 2017

Vi bodde i en fyrarumslägenhet med plats för två familjer och med stranden direkt framför huset hade vi en fantastisk utsikt över Mexikanska golfen från balkongen på tionde våningen. Solnedgången på kvällarna var spektakulär. Lägenheten hade alla bekvämligheter, kök och två stora badrum. Inget överflöd av restauranger i närheten men med Pinchers och ett mindre köpcentrum några minuters promenad bort alldeles tillräckligt för att slippa laga mat.

• Bodde här: februari 2017, reste med vänner
Tack MatsJ809
Omdömet skrevs 12 februari 2017 från mobil enhet

Gullwing är ett 12 våningar högt lägenhetshotel direkt på stranden i Fort Myers. En fantastisk strand, helt otroligt finkornig och ofattbart bred!

Vi var fem personer som delade en av de stora lägenheterna med havsutsikt. Luftigt, lyxigt och välutrustat. Två sovrum delade ett badrum i ena änden av lägenheten. Det tredje sovrummet var master bedroom med eget badrum och havsutsikt. Skönt ostört och privat mellan de två sovrumsdelarna.
Alla rum var rymliga med bra förvaring, sällakspsutrymmena generösa.

Litet trevligt poolområde med en minikiosk som hade god glass. Intill finns ett bbq-område där man kan ordna egna grillkvällar.

Personalen var trevlig och hjälpsam.

Hotellet är ganska myclet ett lyxresort, men är en aning slitet på sina håll.

Läget på stranden är lugnt och härligt. Men det är en bit in till turiststråken, restaurangerna och kommersen längre norrut på Estero blvd. Ett par kvarter bort finns en Pinchers.

Skönt, avskilt, bekvämt och bra boende på en av Floridas finaste stränder. Missa inte att spana in delfinerna i solnedgången!

Bodde här: februari 2017, reste med vänner
1  Tack SusSthlm
Omdömet skrevs 10 november 2016

"Rum" som hela sviter med allt man kan behöva i ett hushåll (diskmaskin, tvättmaskin, torktumlare osv osv). FIna balkonger med härlig utsikt. Fantastisk strand med "potatismjöl-sand". Fint, välskött litet poolområde med både vanlig och bubbelpool. Tennisbana med hardcourt, vilken ligger coolt (men något opraktiskt) ovanpå parkeringen. Vi skulle gärna komma hit igen!

Bodde här: oktober 2016
Tack MiaWede
Omdömet skrevs 8 juli 2016

Mycket bra lägenhetshotell direkt på stranden med stora rum, kök samt liten tvättstuga i lägenheten. Möjlighet till grillning vid poolen.
De flesta rum har stor balkong med havsutsikt. Hit åker vi gärna tillbaka!

• Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Tack MGBER