Wyndham Garden Fort Myers Beach(Fort Myers Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Beach Shell Inn(Fort Myers Beach)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 121 US$/natt.

• Fri parkering
DiamondHead Beach Resort(Fort Myers Beach)
Agoda.com
  • Pool
Pointe Estero Beach Resort(Fort Myers Beach)
  • Fri parkering
Sandpiper Gulf Resort(Fort Myers Beach)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 151 US$/natt.

The Neptune Resort(Fort Myers Beach)
Travelocity
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 187 US$/natt.

Best Western Plus Beach Resort(Fort Myers Beach)
  • Fri parkering
Lovers Key Resort(Fort Myers Beach)
Priceline
  • Fri parkering
Outrigger Beach Resort(Fort Myers Beach)(Mycket prisvärt!)
galahotels.com
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 112 US$/natt.

Omdömet skrevs 11 mars 2017

Vi bodde i en fyrarumslägenhet med plats för två familjer och med stranden direkt framför huset hade vi en fantastisk utsikt över Mexikanska golfen från balkongen på tionde våningen. Solnedgången på kvällarna var spektakulär. Lägenheten hade alla bekvämligheter, kök och två stora badrum. Inget överflöd av restauranger i närheten men med Pinchers och ett mindre köpcentrum några minuters promenad bort alldeles tillräckligt för att slippa laga mat.

• Bodde här: februari 2017, reste med vänner
Tack MatsJ809
Omdömet skrevs 12 februari 2017 från mobil enhet

Gullwing är ett 12 våningar högt lägenhetshotel direkt på stranden i Fort Myers. En fantastisk strand, helt otroligt finkornig och ofattbart bred!

Vi var fem personer som delade en av de stora lägenheterna med havsutsikt. Luftigt, lyxigt och välutrustat. Två sovrum delade ett badrum i ena änden av lägenheten. Det tredje sovrummet var master bedroom med eget badrum och havsutsikt. Skönt ostört och privat mellan de två sovrumsdelarna.
Alla rum var rymliga med bra förvaring, sällakspsutrymmena generösa.

Litet trevligt poolområde med en minikiosk som hade god glass. Intill finns ett bbq-område där man kan ordna egna grillkvällar.

Personalen var trevlig och hjälpsam.

Hotellet är ganska myclet ett lyxresort, men är en aning slitet på sina håll.

Läget på stranden är lugnt och härligt. Men det är en bit in till turiststråken, restaurangerna och kommersen längre norrut på Estero blvd. Ett par kvarter bort finns en Pinchers.

Skönt, avskilt, bekvämt och bra boende på en av Floridas finaste stränder. Missa inte att spana in delfinerna i solnedgången!

Bodde här: februari 2017, reste med vänner
1  Tack SusSthlm
Omdömet skrevs 10 november 2016

"Rum" som hela sviter med allt man kan behöva i ett hushåll (diskmaskin, tvättmaskin, torktumlare osv osv). FIna balkonger med härlig utsikt. Fantastisk strand med "potatismjöl-sand". Fint, välskött litet poolområde med både vanlig och bubbelpool. Tennisbana med hardcourt, vilken ligger coolt (men något opraktiskt) ovanpå parkeringen. Vi skulle gärna komma hit igen!

Bodde här: oktober 2016
Tack MiaWede
Omdömet skrevs 8 juli 2016

Mycket bra lägenhetshotell direkt på stranden med stora rum, kök samt liten tvättstuga i lägenheten. Möjlighet till grillning vid poolen.
De flesta rum har stor balkong med havsutsikt. Hit åker vi gärna tillbaka!

• Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Tack MGBER
Omdömet skrevs 1 maj 2016 från mobil enhet

Bodde 5 nätter på hotellet mellan jul- och nyår med familjen med vuxna barn. Lägenheten fantastisk med allt du behöver! Vi lagade även middag en kväll förutom frukost varje dag. Tvättmaskinen perfekt så allt var rent när vi fortsatte resan. Gratis parkering. Stranden precis utanför och servicen med stolar mm vad man behöver och vill ha. Delfiner simmar precis utanför! Njut av att boka lite större lägenhet. Kan absolut bo där igen

Bodde här: december 2015, reste med familjen
Tack Mijaana
SunStream M, General Manager på GullWing Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2016

Dear Mijaana,

Thank you for staying with us at GullWing Beach Resort. It’s great to hear how much you enjoyed your stay, from our fully appointed accommodations to our beachfront location. We appreciate your feedback and look forward to having you as our guest again soon!

Sincerely,
Curt Brenner – General Manager