Omdömet skrevs 9 januari 2017 från mobil enhet

Mycket bra läge i centrum och några minuters promenad till fräsch strand. Detta. Rummet lite nedgånget men helt ok. Se fick till att gå rum bortanför Tiki bar! Vi gick baren direkt nedanför dörren och jisses vad där vuxen-partajas! Kul stämning så man får välja mellan att gå ner och dricka öl eller använda öronproppar!

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack gunmarier
Omdömet skrevs 19 maj 2016

Trevligt hotell som skulle behöva en viss uppfräschning.
Dåligt med parkering, om man kommer med egen bil på eftermiddagen fanns oftast inga lediga platser. Men det fanns en betalparkering mittemot hotellet så man fick parkera där. Avgiften fick vi tillbaka av hotellet, men det är bökigt att flytta bilen hela tiden.

Rumstips: Vi bodde på 3:e våningen över baren, men blev inte störda av den.
Datum för vistelsen: februari 2016
Tack mikaelekstrom
Omdömet skrevs 14 januari 2016 från mobil enhet

Bodde i Rum 306 långt ifrån Tikki baren! Perfekt läge för att inte höra partyt vid baren. Då detta hotell har lite mer party än vad vi är vana vid. Rummet var bra med litet badrum handfat och spegel utanför dusch/badkaret och toan. Köksdelen och matdel samt soffa fanns det i rummet förutom 2 sängar då vi är 2 vuxna och 2 ungdomar. Rummet och badrummet var rent och städat. Vår utsikt var över pool nr 2 som har ett vattenfall. Vi provade aldrig frukosten utan gick till Ycatan tvärs över gatan istället.

Se bifogad ritning över var rummen ligger!

Datum för vistelsen: januari 2016
Tack Hollywood97
Omdömet skrevs 6 mars 2014

Det är andra gången jag bor på detta hotell, som absolut inte är i toppskick men väldigt charmigt!
Jag har bägge gånger bott i ett stort rum med dubbla dubbelsängar samt en bäddsoffa.
Hotellet har två pooler med solstolar runt samt en Tiki-bar som alltid är full med glada människor, i samma bar kan man äta frukost, lunch och middag.
Läget är utmärkt med nära till restauranger, shopping och stranden.

Datum för vistelsen: mars 2014
Tack Peter A
Omdömet skrevs 12 november 2013

Bodde på det här hotellet två nätter i Februari 2013. Mysigt hotell med bra läge nära till stranden. Rummet som vi bodde i var ganska stort och hade kök och matplats. Badrummet hade handfatet utanför och det var lite ovant. Det fanns två pooler med solstolar runt, ena var lite mindre. Gratis parkering för gäster. Gratis Wifi vid receptionen.

Rumstips: Om man störs av musik och vill sova på natten så ska man välja ett rum långt från baren. Vi bodde en bit ifrån och hörde knappt något därifrån.
Datum för vistelsen: februari 2013
Tack JeanetteSvensson