“Lördagkväll ihop med amerikanska familjer”

Doc Ford's Rum Bar & Grille Ft. Myers Beach
Rankad som nr 3 av 157 Restauranger i Fort Myers Beach
Bra för: Familjer med barn, Lokal mat, Barhäng, Större grupper
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 11 november 2018

Väldigt högljutt, men alla verkade trivas utmärkt. Populärt ställe för familjer, med mycket god mat och hyfsade priser.

Datum för besöket: november 2018
Tack eva672016

Omdömet skrevs 1 november 2018 från mobil enhet

En kort promenad över bron från Fort Myers Beach ligger denna toppenrestaurang med fisk och skaldjur men även annan amerikansk mat. Kändes som en gedigen amerikansk fiskrestaurang med rejäla och vällagade portioner.

Datum för besöket: november 2018
Tack AndersC268
Omdömet skrevs 17 oktober 2018 från mobil enhet

Passa på att äta här om du är i närheten, det är helt klart värt tid och pengar.
Alltid dagens Mojito romdrinkar á 7,95, riktigt goda de två tillfällen vi åt här.
Gillar du inte fisk är Texas Ribs bra. Vad det gäller fisk och speciellt räkor är Yucatan Shrimps ett absolut måste. Kladdigt att äta med händerna men ojojoj så gott!! Fish sandwich håller också hög standard.
Vi var här två gånger och om vi kommer tillbaka till FMB kommer vi tillbaka!

Datum för besöket: oktober 2018
Tack zappajr
Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Blev rek denna restaurang av ett gäng amerikaner. Maten och servicen var utmärkt från början till slut. Något som alla inom servicebranschen i Sverige borde lära sig

Datum för besöket: mars 2018
Tack peterbuhler
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Mycket god och vällagad mat. Riktig mat! Helt underbar plats alldeles vid vattnet. Tipset är att gå in på nedervåningen och leta upp ett bord själv. Samma service mycket mindre väntan!

Datum för besöket: mars 2018
Tack Pontus Ö

Resenärer som tittade på Doc Ford's Rum Bar & Grille Ft. Myers Beach tittade också på

Fort Myers Beach, Egentliga Gulf Coast

Besökt Doc Ford's Rum Bar & Grille Ft. Myers Beach? Berätta vad du tyckte!