“Supergod paella”

Doc Ford's Rum Bar & Grille Ft. Myers Beach
Rankad som nr 4 av 154 Restauranger i Fort Myers Beach
Bra för: Större grupper, Barhäng, Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Blev rek denna restaurang av ett gäng amerikaner. Maten och servicen var utmärkt från början till slut. Något som alla inom servicebranschen i Sverige borde lära sig

Datum för besöket: mars 2018
Tack peterbuhler

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Mycket god och vällagad mat. Riktig mat! Helt underbar plats alldeles vid vattnet. Tipset är att gå in på nedervåningen och leta upp ett bord själv. Samma service mycket mindre väntan!

Datum för besöket: mars 2018
Tack Pontus Ö
Omdömet skrevs 28 november 2017 från mobil enhet

God mat och fullt liv & rörelse. Kul ställe att tillbringa en kväll. Ok att gå över bron. Mysigt med solnedgång o musik

Datum för besöket: november 2017
Tack Marie-Louise F
Doc F, Guest Relations Manager på Doc Ford's Rum Bar & Grille Ft. Myers Beach, svarade på det här omdömetSvarade 30 november 2017

Tack så mycket! Hoppas att vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 8 november 2017

Bästa resturangen i Fort Myers Beach! Vi var i FMB en vecka och detta var det enda stället som vi återkom till. Testa deras Yucatan Shrimps och pastan med räkor! Sagolikt gott! Dessutom har dom bra rom-drinkar och som avslutningen magisk Key Lime Pie. Väl värt promenaden över bron och som bonus får man fin utsikt över bukten.

Datum för besöket: november 2017
Tack carlwgsson
Doc F, Guest Relations Manager på Doc Ford's Rum Bar & Grille Ft. Myers Beach, svarade på det här omdömetSvarade 10 november 2017

Thank you!

Omdömet skrevs 31 januari 2017

Vi var två familjer bestående av fyra vuxna och sex barn som beslöt oss för att ta en spontan middag - vi hade inte reserverat bord och vi kom mitt i middagsrusningen. Med rätt små barn är det viktigt att inte behöva vänta för länge på bordet! Vi fick bord omgående av flexibel och snabbfotad personal som löste situationen snabbt. Maten är precis vad man förväntar sig och alla blev nöjda, både vuxna och barn!

Datum för besöket: januari 2017
Tack travelwt0ddler

Resenärer som tittade på Doc Ford's Rum Bar & Grille Ft. Myers Beach tittade också på

Fort Myers Beach, Egentliga Gulf Coast

Besökt Doc Ford's Rum Bar & Grille Ft. Myers Beach? Berätta vad du tyckte!