“Fantastisk fisk och skaldjur!”

Doc Ford's Rum Bar & Grille Ft. Myers Beach
Rankad som nr 7 av 135 Restauranger i Fort Myers Beach
Bra för: Större grupper, Familjer med barn, Barhäng, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Lunch, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs november 8 2017

Bästa resturangen i Fort Myers Beach! Vi var i FMB en vecka och detta var det enda stället som vi återkom till. Testa deras Yucatan Shrimps och pastan med räkor! Sagolikt gott! Dessutom har dom bra rom-drinkar och som avslutningen magisk Key Lime Pie. Väl värt promenaden över bron och som bonus får man fin utsikt över bukten.

Tack carlwgsson
Doc F, Guest Relations Manager på Doc Ford's Rum Bar & Grille Ft. Myers Beach, svarade på det här omdömetSvarade november 10 2017

Thank you!

Omdömet skrevs januari 31 2017

Vi var två familjer bestående av fyra vuxna och sex barn som beslöt oss för att ta en spontan middag - vi hade inte reserverat bord och vi kom mitt i middagsrusningen. Med rätt små barn är det viktigt att inte behöva vänta för länge på bordet! Vi fick bord omgående av flexibel och snabbfotad personal som löste situationen snabbt. Maten är precis vad man förväntar sig och alla blev nöjda, både vuxna och barn!

Tack travelwt0ddler
Omdömet skrevs november 19 2016 från mobil enhet

Fantastiskt god mat, men portionerna är stora, så vi kunde inte äta upp trots att vi njöt av maten. Kyparen kom och erbjöd oss att få med mat hem. Det blev bästa lunchen dagen därpå! Duktigt liveband, "casual" stämning och jättegod mat till ok priser ger högsta betyg.

Tack moomlie
Omdömet skrevs juli 19 2016 från mobil enhet

Mycket trevlig restaurang med fantastisk utsikt. Prisvärd mat, väldigt bra bemötande av personalen. Boka bord är att rekommendera.

Tack mathiasr186
Omdömet skrevs juni 29 2016

En restaurang som är värd att besöka för den härliga marina miljöns skull. Vi stannade till här på vägen till Fort Myers Beach (restaurangen ligger precis innan bron). Vi satt utomhus med fin utsikt över marinan. Maten var helt okej men inget jättespeciellt.

Tack Daniel K

Resenärer som tittade på Doc Ford's Rum Bar & Grille Ft. Myers Beach tittade också på

Fort Myers Beach, Egentliga Gulf Coast

Besökt Doc Ford's Rum Bar & Grille Ft. Myers Beach? Berätta vad du tyckte!