Omdömet skrevs 5 januari 2018 från mobil enhet

Vi bodde här en vecka över nyår, 2 vuxna och 2 barn (13,14). Perfekt läge vid den fina stranden. Fräscha nyrenoverade rum. Kylskåp, micro och kaffebryggare. Pool med solstolar ( uppvärmd när vi var där). Finns att hyra solsängar på stranden för 20$. Bar och restaurang. Proffsig personal i receptionen. Gratis parkering och wi-fi. Wi-fi fungerande väldigt sporadiskt från rummet, bäst mellan 03-06... det fungerade bättre vid baren och poolen. Ligger en bit i från Time square, 6 km, men det gick bussar. Tyckte stranden vid Outriggers var så mycket bättre än in mot Time square, där det var packat med folk!

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack 375elisabethn
Omdömet skrevs 1 januari 2018 från mobil enhet

Bra hotell med fräscht poolområde och tikibar och ett perfekt läge mitt på den kritvita stranden. Tyvärr ligger hotellet 6 km ifrån "centrum" eller time square. Runtomkring hotellet finns istort sett ingenting mer än hotell och någon enstaka restaurang. Dock går det bussar in till time square. Det går utan problem att ta en långpromenad på stranden in till time square.
Till rummen var det en luftgång som bildade en "balkong" och vi hade vårt rum mot parkeringen mot baksidan, helt ok! Rummet var ok, något ofräch heltäckningsmatta. En nackdel var att det var väldigt lyhört och dörren och fönstren dämpade inte något från ljud utanför. Ac:n väsnades väldigt mycket. Annars var rummet ok!

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack mr_C_nilsson
Omdömet skrevs 30 november 2017

Hotellet har flera olika byggnader med varierande rumslösningar. Standarden på vårt rum var bra med breda och bekväma sängar. Kylskåp och kaffebryggare fanns i badrumsdelen. Personalen trevlig och hjälpsamma. Maten var vällagad och smakade bra.
Den tillhörande stranden fantastisk i västerläge. Hotellet hyrde ut cabanas till rabatterat pris, beroende på vilken tid på året man bodde på hotellet.
långa avstånd till affärer, men med bussen (trolley) kunde man för en billig penning åka till bland annat köpcentrat Time Square.

• Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack Lars H
Omdömet skrevs 6 juli 2017 från mobil enhet

Läget är oslagbart, direkt på den kritvita och breda stranden. Dessutom en strand där sanden inte blir varm! Att hyra en cabana på stranden kostar 20 dollar för en heldag.
Mysig bar på hotellet och trevligt med livemusik. Dock är poolen liten och likaså rummen och sängarna. AC:n låter enormt mycket, otroligt störande!
Utanför rummet finns två plaststolar att sitta på ute i loftgången, med utsikt över parkeringen - känns mer som ett motell än ett hotell. Många skandinaver på hotellet.

Vi bodde två vuxna och två tonåringar och det var alldeles för trångt och väldigt svårt att sova på grund av AC:n, vi bytte till ett annat hotell, detta passade inte oss.

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Chaerl
Omdömet skrevs 2 maj 2017 från mobil enhet

Hotellet ligger vägg i vägg med en av de vackraste stränder jag besökt. Wow vilka solnedgångar.Lugn och skön atmosfär. Utomordentligt positiv service känsla från hotellet. Ett stort plus att det finns en trolly att kunna åka med till affärer och restauranger på kvällarna. Överlag mycket bra.

Bodde här: maj 2017, reste med familjen
1  Tack Resia1977