Sea Club Resort(Fort Lauderdale)
  • Pool
GALLERYone - A DoubleTree Suites by Hilton Hotel(Fort Lauderdale)(Mycket prisvärt!)
Doubletree.com
  • Restaurang
Conrad Fort Lauderdale Beach(Fort Lauderdale)
Kostnadsfri avbokning till den 24/07
  • Pool
Sonesta Fort Lauderdale Beach(Fort Lauderdale)(Mycket prisvärt!)
snooze(Fort Lauderdale)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 25/07
  • Fri parkering
Hilton Fort Lauderdale Beach Resort(Fort Lauderdale)(Mycket prisvärt!)
  • Precis vid stranden
W Fort Lauderdale(Fort Lauderdale)
Travelocity
  • Precis vid stranden
  • Pool
Ocean Beach Palace Hotel and Suites(Fort Lauderdale)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
  • Pool
Villa Venezia(Fort Lauderdale)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 9 januari 2018 från mobil enhet

Fantastiskt hotell med härliga poolområden och massor med olika aktiviteter för barnen. Rummen var stora, rena och i utmärkt skick. Vi köpte frukostbuffén som verkligen var värt varje dollar. Restaurangen var ok men i dyraste laget med tanke på utbudet som finns runtikring. Engagerad och hjälpsam personal. Enda som drog ned betyget något är gymmet som var i minsta laget och med gamla maskiner. Åker gärna dit igen!

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Ami1973
Omdömet skrevs 17 december 2017 från mobil enhet

Allt är otroligt välskött och vackert.
Bra snabb välkomnande incheckning där vi även fick rummet något tidigare än beräknat.
Personalen är överlag trevlig och sköter sig bra. Speciellt den härliga musikern som spelar live vid polen. Taxi transporter fungerar också bra och kostar runt $10-15 in till stan.
Frukost buffen ”den stora $17+dricks” var mycket bra även om jag skulle velat ha fler alternativ till min omelett som ex chilli, swiss ost. Middagen var helt okay och smaken var bra även om biffen var lite för seg för min smak.
Rummen var stora och generösa. Ganska välutrustade med strykjärn, kaffemaskin men saknade vattenflaskor på rummet trots ett ganska stort kylskåp som var tomt. Vi fick en bra balkong åt söder med havsutsikt så kunde se både solupp och nedgång. Rummet hade 2 160cm breda sängar med dubbla kuddar i olika storlekar. Sängarna var väldigt mjuka som är bra om man gillar sådant, föredrar själv mer fasta sängar.
Spat var bra och hela poolområdet med massa stolar och aktiviteter inkl minigolf.
Nu till det mindre bra...
Aircondition och kylskåpet brummade och lät alldeles för mycket. Gick inte ens att dra ut sladden på kylskåpet utan att flytta en tung byrå.
Dörren läckte en massa ljus ifrån korridoren, kan inte förstå varför man inte dimmrar ned och närvaroreglerar ljuset i korridorerna sent på kväll/natten samt tätar dörren bättre.
På dagen kan man gå på stranden till stan men på kvällen får man ta en taxi.
Hotellet rekommenderas hur som helst då det är mycket bra och ligger härligt till.

Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Ronnie E
Omdömet skrevs 18 oktober 2017

Trevligt hotell som man känner har varit med några och och kanske passerats sin riktiga storhetstid. Skulle behöva lite uppfrächning på vissa håll men fortfarande hög fin klass. Stor (kall) pool och egen privat strand tillhörande hotellet. Inte så mycket att göra runt hotellet direkt. Gratis parkering!
Vi bodde i en stor svit och va väldigt nöjda med standarden på rummet. Jättebra service och trevlig personal. Skulle säga att det är kanon för familjer.

• Bodde här: oktober 2017, reste med vänner
Tack Ola J
Omdömet skrevs 10 juli 2017

Förutom att det var lite krångligt att hitta till (Kanske berodde på dålig taxi chaufför) så är hotellet superbra för en familj. Jättefint poolområde, god och väl varierande frukost. Kanonläge med egen strand och skall man som oss ut på kryssning så ligger det 10-15 min från färjeterminalen och 10 min från Las Olas.
Bra tvättmöjligheter om man behöver och till förvånansvärt billigt pris.

• Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack DresaiFalkenberg
Omdömet skrevs 29 juni 2017

Efter flera besök på Lago Mar och på andra hotell i Florida så står sig Lago Mar mycket bra. Med sitt läge på stranden och nära till staden så tycker vi att det är jättebra. Anläggningen är stor och det finns en härlig familjepool men också en lite lugnare vuxenpool. Det finns stora utrymmen för solbad, skugga och andra aktiviteter samt en jättestor privat strand med fria solstolar. Anläggningen passar för de flesta.
Rummet vi hade (en svit vid poolen) var ganska nyligen renoverad och jättefin. Härligt uppehållsrum med stort pentry. Stort sovrum med underbara sängar. Badrummet var jättefint. Restaurangen har en ganska dyr meny, men poolbaren och baren kan erbjuda betydligt trevligare rätter och priser. Frukosten var underbar, här finns allt. Försök bara att undvika när det är som mest folk i restaurangen. Fri parkering inomhus eller utomhus. Hotellet kostar lite mer än andra men man får mycket för priset.

• Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack Matsivar