“Bra ställe men dålig service ”
Omdöme om Casablanca Cafe

Casablanca Cafe
Rankad som nr 19 av 1 471 Restauranger i Fort Lauderdale
Bra för: Barhäng, Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Område: Central Beach
Omdömet skrevs 29 januari 2018 från mobil enhet

Mysigt ställe vid kanten av beachen, mycket populärt, alltid mycket folk. Maten god men det var väldigt rörigt innan vi fick bord. Trots det vill vi gärna rekommendera det.

Tack Mats P

Omdömet skrevs 19 januari 2018 från mobil enhet

Vi har varit i Fort Lauderdale i 4 dagar nu och Casablanca Café är utan tvekan det mest prisvärda och godaste stället att äta på. Det är mycket populärt så det kan vara lite väntetid på att få bord, men det är de värt. Mysigt trevligt ställe som kan rekommenderas

Tack Jim M
Omdömet skrevs 20 december 2017 från mobil enhet

Jag älskar denna vackra restaurang och tar gärna en kaffe där och tittar på den vackra arkitekturen och inredningen.
Men mat och service kan dom inte på detta ställe, så synd då detta ställe skulle kunna bli Fort lauderdales bästa ställe
med rätt personal och ledning, men nu
blott en turistfälla, så spar dina pengar till nåt bättre ställe.

Tack David C
Omdömet skrevs 4 december 2017

Besökte stället två kvällar på rad. Första kvällen intogs fisk och en enklare förrätt med mozarella och tomat. IPA öl dracks till detta. Allt smakade perfekt. Dessutom ett gott bröd med pesto som entrérätt. Kväll två intogs musslor samt en räkcocktail som förrätt, supergott. Huvudrätt kyckling och anka, ingen höjdare ngn av dem. Jättemysigt med såväl möjlighet att sitta ute som inomhus - satt ute båda gångerna. Perfekt service.

Tack Annsi
Omdömet skrevs 22 juni 2017

Besökte Casablanca Cafe för ca 20 år sedan, minns att det då också var i toppklass. Kan varmt rekommendera Casablanca igen, nu ännu bättre.

Tack Håkan N

Resenärer som tittade på Casablanca Cafe tittade också på

Fort Lauderdale, Broward County

Besökt Casablanca Cafe? Berätta vad du tyckte!