“Snabbmat deluxe.”

Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Sent på kvällen
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Sent på kvällen
Omdömet skrevs 13 oktober 2017 från mobil enhet

Det här är en hamburgerrestaurang typ Max, McDonalds men med bättre service och trevligare hamburgare. Dessutom finns det ca 6 olika sorters öl på fat där några är lokalproducerade. Mycket god hamburgare och mycket trevlig personal i restaurangen, däremot var kassapersonalen inte på sitt bästa humör den här dagen. Värt ett besök för dig som gillar hamburgare.

Tack Livsnjutare72
BURGERFI, Customer Care på BurgerFi, svarade på det här omdömetSvarade 20 oktober 2017

Thank you for your comments. Please let us know how your next visit goes.

Omdömet skrevs 14 september 2017

Riktigt goda hamburgare som inte går att jämföras med andra hamburgerkedjor, trevlig personal med snabb service. Rent och snyggt i lokalen. Vi tyckte det var så gott att vi åt där flera gånger under vår resa. Saknar det redan nu när jag är tillbaka i Sverige.

Tack S0fi_12
BURGERFI, Customer Care på BurgerFi, svarade på det här omdömetSvarade 21 september 2017

WOW! Thank you! We are happy to hear you enjoyed and look forward to your next visit to the states!

Omdömet skrevs 26 april 2017

Jag är inte ett stort fan av hamburgare på snabbmatsställen. Men dessa hamburgare.... går inte att jämföra med snabbmatsburgarna här i Sverige.Lätt de godaste jag har ätit!!! Man kände att de var nygjorda, alltså inte de vanliga frysta och pressade. Pommesen var syndigt god!! Ett hamburgerställe jag lätt kan tänka mig att återvända till!!

Tack AnnaNina15
BURGERFI, Customer Care på BurgerFi, svarade på det här omdömetSvarade 19 maj 2017

I am so happy to hear that you enjoyed it. I hope you will be back to visit us again soon.

Sincerely,

Rhea R.

Omdömet skrevs 15 april 2017

Vi blev rekommenderade detta ställe på vårt hotell. Personalen var mycket trevlig och hjälpte oss förvirrade turister att förstå menyn och hitta något för oss alla. Hamburgarna var mycket goda. Innan vi gick därifrån blev vi bjudna på små miniglassar!!

Tack Charlotta N
BURGERFI, Customer Care på BurgerFi, svarade på det här omdömetSvarade 18 april 2017

We are happy to hear you enjoyed! We hope you will visit us again!

Omdömet skrevs 25 februari 2017 från mobil enhet

Super fräsch lokal, hjälpsam och trevlig personal. Men, 5 stjärnor pga maten. En helt egen klass om man jämför med våra snabbmats burgare. Lite dyrare, vi betalde 42 dollar för 4 pers. Kan varmt rekommendera om man vill äta en saftig, lagom stor burgarmåltid!

Tack petraakren
BURGERFI, Customer Care på BurgerFi, svarade på det här omdömetSvarade 1 mars 2017

WOW! We are so happy to have satisfied your taste buds! We look forward to your future visits with us.
Customer Cre

Resenärer som tittade på BurgerFi tittade också på

Fort Lauderdale, Broward County

Besökt BurgerFi? Berätta vad du tyckte!