Sea Club Resort(Fort Lauderdale)
  • Pool
Conrad Fort Lauderdale Beach(Fort Lauderdale)
  • Pool
Premiere Hotel(Fort Lauderdale)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Sonesta Fort Lauderdale Beach(Fort Lauderdale)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 01/08
  • Pool
Ocean Beach Palace Hotel and Suites(Fort Lauderdale)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 03/08
  • Pool
Villa Venezia(Fort Lauderdale)(Mycket prisvärt!)
snooze(Fort Lauderdale)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 112 US$/natt.

W Fort Lauderdale(Fort Lauderdale)
  • Precis vid stranden
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 265 US$/natt.

Hilton Fort Lauderdale Beach Resort(Fort Lauderdale)(Mycket prisvärt!)
  • Precis vid stranden
Omdömet skrevs 19 januari 2017 från mobil enhet

Vi har haft fantastiska dagar här! Bra läge jättebra personal och perfekta boendet! Tack Luiza och alla ni andra!!! Rekommenderas verkligen! Vi kommer mer än gärna tillbaka! Kunde ha en liten barbecue med goda vänner var ett stort plus!

Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack Camilla H
Omdömet skrevs 4 augusti 2015

Ett litet trevligt hotell med gångavstånd till stranden i ett lugnt område. Vi var en familj på 4 och rummet var stort med två sängar. Ett litet badrum och ett nytt fräscht pentry för enklare matlagning. Allt var rent o fräscht. Tyvärr en bullrig AC. Bra ställe för några nätter, men inte mer.

• Bodde här: juli 2015, reste med familjen
Tack MarieL6712
Omdömet skrevs 7 april 2015

Vi hade ett rum med två stycken sköna queenzise bäddar och det fungerade mycket bra för vår familj på fyra personer då rummet var stort. Det fanns två pooler och gott om solstolar samt poolhanddukar. Gratis wi-fi som fungerade helt ok.

Enda som var av lite sämre kvalitet var den dagliga städningen som kunde genomförts lite mer noggrant men det var fräscht när vi kom.

• Bodde här: april 2015, reste med familjen
Tack Joakim A
Omdömet skrevs 9 februari 2015 från mobil enhet

Vi bodde här under tre nätter. Mycket fräscht, underbart att slippa heltäckningsmattor. Fina poolområden med solstolar och madrasser att ha i poolen. Några minuters promenad till stranden. Saknade närhet till matbutik, men har i efterhand förstått att vi skulle ha gått norrut där matbutiker och restauranger mm finns.
Återvänder gärna igen.

Bodde här: mars 2014
Tack Maria O
Omdömet skrevs 3 oktober 2014

Hade ett rum med två queensize sängar på två personer varför vi hade gott om plats. Sköna sängar och i övrigt trevligt möblerat. Fullt utrustat kök och fina gasolgrillar på området. Nära till stranden och badhanddukar finns efter behov. Lungt område en "liten" bit vid sidan om. Trevlig personal som tog emot vid sen ankomst och informerade om det man behövde veta. Livsmedel och större mall finns inom 5 min bilresa. Bra parkering. Rent och snyggt. Mindre pooler som dock fullt ut fyller sin funktion. En liten negativ synpunkt är bristen på avställningsytor och krokar i badrum. Annorlunda standard på handfatet

Tips för att välja rum: Rum med två queensize sängar ligger i markplanet vilket inte störde oss båda.
  • Bodde här: augusti 2014, reste som ett par
Tack MatsKarl