Omdömet skrevs 4 augusti 2015

Ett litet trevligt hotell med gångavstånd till stranden i ett lugnt område. Vi var en familj på 4 och rummet var stort med två sängar. Ett litet badrum och ett nytt fräscht pentry för enklare matlagning. Allt var rent o fräscht. Tyvärr en bullrig AC. Bra ställe för några nätter, men inte mer.

• Bodde här: juli 2015, reste med familjen
Tack MarieL6712
Omdömet skrevs 7 april 2015

Vi hade ett rum med två stycken sköna queenzise bäddar och det fungerade mycket bra för vår familj på fyra personer då rummet var stort. Det fanns två pooler och gott om solstolar samt poolhanddukar. Gratis wi-fi som fungerade helt ok.

Enda som var av lite sämre kvalitet var den dagliga städningen som kunde genomförts lite mer noggrant men det var fräscht när vi kom.

• Bodde här: april 2015, reste med familjen
Tack Joakim A
Omdömet skrevs 9 februari 2015 från mobil enhet

Vi bodde här under tre nätter. Mycket fräscht, underbart att slippa heltäckningsmattor. Fina poolområden med solstolar och madrasser att ha i poolen. Några minuters promenad till stranden. Saknade närhet till matbutik, men har i efterhand förstått att vi skulle ha gått norrut där matbutiker och restauranger mm finns.
Återvänder gärna igen.

Bodde här: mars 2014
Tack Maria O
Omdömet skrevs 3 oktober 2014

Hade ett rum med två queensize sängar på två personer varför vi hade gott om plats. Sköna sängar och i övrigt trevligt möblerat. Fullt utrustat kök och fina gasolgrillar på området. Nära till stranden och badhanddukar finns efter behov. Lungt område en "liten" bit vid sidan om. Trevlig personal som tog emot vid sen ankomst och informerade om det man behövde veta. Livsmedel och större mall finns inom 5 min bilresa. Bra parkering. Rent och snyggt. Mindre pooler som dock fullt ut fyller sin funktion. En liten negativ synpunkt är bristen på avställningsytor och krokar i badrum. Annorlunda standard på handfatet

Tips för att välja rum: Rum med två queensize sängar ligger i markplanet vilket inte störde oss båda.
  • Bodde här: augusti 2014, reste som ett par
Tack MatsKarl
Omdömet skrevs 25 mars 2014

Vi kom till hotellet sent på kvällen 2014-03-23. Snabb och smidig incheckning. Vi var 2 par som bodde i en lägenhet med extra sovrum. 1 queen + 1 king. Rent fint och nyrenoverat sedan 2 år. 7 minuters promenad från havet. Allt fungerade och vi var jättenöjda. När vi kom tillbaks efter en tripp till Key West, hade låset till rummet gått sönder, så vi kom inte in. Receptionen ringde efter låssmed som fick byta lås innan vi kom in. Då åkte dom iväg och köpte 2 kartonger öl till oss medan vi väntade. Det tråkiga med låset blev en rolig upplevelse med god öl och mycket skratt.
Vi rekomenderar detta hotel varmt, och kommer att bo där nästa gång..

Hans-Åke

• Bodde här: mars 2014, reste med vänner