Omdömet skrevs 25 mars 2014

Vi kom till hotellet sent på kvällen 2014-03-23. Snabb och smidig incheckning. Vi var 2 par som bodde i en lägenhet med extra sovrum. 1 queen + 1 king. Rent fint och nyrenoverat sedan 2 år. 7 minuters promenad från havet. Allt fungerade och vi var jättenöjda. När vi kom tillbaks efter en tripp till Key West, hade låset till rummet gått sönder, så vi kom inte in. Receptionen ringde efter låssmed som fick byta lås innan vi kom in. Då åkte dom iväg och köpte 2 kartonger öl till oss medan vi väntade. Det tråkiga med låset blev en rolig upplevelse med god öl och mycket skratt.
Vi rekomenderar detta hotel varmt, och kommer att bo där nästa gång..

Hans-Åke

• Bodde här: mars 2014, reste med vänner
2  Tack Hans-Åke J
Omdömet skrevs 13 januari 2014

Väldigt trevlig serviceinriktad personal, familjär stämning. Vi hade 2 rum bredvid varandra på våning 2, till vänster om receptionen som är bemannad 24-tim.
Ena rummet var Deluxe studio w. 2 Queen beds med platt-tv både framför säng och i v-rum. Det andra en 1-bedroom w. King and Queen bed, med totalt 3 platt-tv.
Här saknades en del saker i kök och soffbord, men eftersom vi hade 2 rum, fungerade det ändå.
Bra kök och bra badrum. Kökssaker, stolar osv från IKEA. Sängar lite för mjuka. AC:n högljudd för att vara så nyrenoverat hotell, tvungen att stänga av för att kunna sova. Synd att man ej kan boka större lägenhet eller med Connecting-door dvs vi 5 personer vill egentligen bo tillsammans. Dålig Wi-fi på rum, fungerade bara utomhus. Ska dock åtgärdas enl. samtal med receptionen.
Trevligt att man har 3 små poolområden istället för ett stort. Pool ren o fräsch. Poolhandduk finns.
Fri parkering utanför. Nära till strand. Annars är närområdet lite tråkigt, finns ej gångavstånd till matbutik/ shopping. Vid utcheckning fick vi stanna 1 timme extra o sedan lämna bagage i deras reception pga sent flyg hem.

• Bodde här: januari 2014, reste med familjen
Tack Nackabor
Omdömet skrevs 2 januari 2014

Vi kom sent från flygplatsen och togs om hand av mycket trevlig personal. Rummet stort o ljust (lägenhet) med köksdel stor kyl o frys, Bra toalett, stora bra sängar, soffgrupp samt 2 TV i lägenheten. Här kan man inte klaga, hand-o badhanddukar byttes varje dag. Rent o snyggt fin pool o gratis WiFi.
Detta rekommenderar jag varmt, läget perfekt avstånd till strand o busshållplats som lätt tar en till Gallerinan o Publix för inhandling av mat o dyl.

• Bodde här: december 2013, reste som ett par
Tack hund31
Omdömet skrevs 28 november 2013

Redan när vi bokade fick vi mycket assistens. Och väl där hjälpte alla de olika receptionisterna med allt från att boka bord, tipsa om resmål till att skriva ut kuponger. Det hade blivit något snett i vår bokning och i stället fick vi två jätte fina rum till samma pris. Otroligt fräsch interiör, härlig pool, nära till strand. Bästa sängen jag någonsin sovit i!!! Hade bott där igen om vi kom åter!

• Bodde här: oktober 2013, reste med familjen
1  Tack Henrietta B
Omdömet skrevs 25 juli 2013

Vi kom till detta hotell efter hade bilat oss ner från Orlando.Vi möte värdinnan som visade oss direkt var vi skulle bo och barnen fick glass. (mycket uppskattat). Rummen var ljusa och vitt och fräscht. Hon visade oss poolen och var badhanddukar fanns. Rummen på Ocean Gate Hotel har plattskärms-TV och gratis Wi-Fi. Parkering för våran bil fanns precis utanför hotellet. Vi hade ett bra utrustat kök som det fanns det mesta i. Närheten till stranden gjorde att man tillbringade den mesta tiden där. Skulle gärna bo på detta hotellet igen. Vi handlade mat på Whole Foods market, kanon mat väldigt fräscha matvaror.

• Bodde här: september 2012, reste med familjen
Tack Ekwall10