“Middag”

Rankad som nr 4 av 1 357 Restauranger i Fort Lauderdale
Kök: Italienskt
Bra för: Särskilda tillfällen
Omdömet skrevs februari 20 2016 från mobil enhet

Bodde lite utanför FL och trodde inte att det fanns så mycket restauranger, men ca 500 m bort hittade vi denna. Väldigt trevlig, mysig miljö och bra service. Åt en superb skaldjurspasta.

Tack mia_marie56

Omdömet skrevs december 20 2015 från mobil enhet

Mycket mysig italiensk restaurang med vällagad mat. Mycket bra service där restaurangägaren själv månade om sina gäster. Rekommenderas! Barnvänligt där de kan anpassa maten efter barnens önskemål.

Tack Maria S
Omdömet skrevs november 16 2014

En mycket bra italiensk restaurang. Servicen och menyn håller verklig toppklass och det är ett st
Lör jag starkt rekommenderar. Varför inte högst betyg då? Jo det lilla extra efter en helt perfekt Italiensk middag ska avslutas med en torr Grappa och en Café dopio. Tyvärr har de inget tillstånd att servera Grappa så det får jag ta med själv nästa gång. Boka bord är ett krav

• Atmosfär
2  Tack asg29
Omdömet skrevs november 4 2014

En mycket trevlig restaurang där jag firade min 50-års dag den 24 oktober, fantastisk service av personalen och som även tog sig tid att gå runt och prata med sina gäster, det var verkligen som att komma in i Fabios vardagsrum
Maten var suverän och vinet likaså, efterrätten var jättegod.
Jag kan verkligen rekommendera denna restaurang om ni är i Fort Lauderdale.

• Atmosfär
Tack Agneta F
Omdömet skrevs juni 19 2014 från mobil enhet

Mysig italiensk restaurang med väldigt serviceinriktad personal! Maten var välsmakande och vi var väldigt nöjda med pastan vi beställde in! Vi fick en kostnadsfri tiramisu efter varmrätten vilket vi uppskattade mycket!

Tack Emelie B

Resenärer som tittade på La Dolce Vita tittade också på

Fort Lauderdale, Broward County

Besökt La Dolce Vita? Berätta vad du tyckte!