Sonesta Fort Lauderdale Beach(Fort Lauderdale)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Sea Club Resort(Fort Lauderdale)
snooze(Fort Lauderdale)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Conrad Fort Lauderdale Beach(Fort Lauderdale)
Kostnadsfri avbokning till den 24/07
Kostnadsfri avbokning till den 25/07
  • Pool
W Fort Lauderdale(Fort Lauderdale)
  • Precis vid stranden
  • Pool
Villa Venezia(Fort Lauderdale)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Hilton Fort Lauderdale Beach Resort(Fort Lauderdale)(Mycket prisvärt!)
  • Precis vid stranden
Ocean Beach Palace Hotel and Suites(Fort Lauderdale)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Manhattan Tower Apartment Hotel(Fort Lauderdale)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 29 januari 2017 från mobil enhet

Detta är något så ovanligt som ett enkelt mellanklasshotell som lyfter sig till första klass med många små detaljer som man upptäcker efter någon dag. Som väldigt bra städning. Hotellet ligger i ett typiskt amerikansk femtiotalshus i trä, känns familjärt även för den som inte gillar loftgång. Vårt rum var stort och ljust, närmast en studio eftersom det fanns pentry. Trist utsikt dock, fråga efter poolutsikt om detta är viktigt. Riktig kaffebryggare plus några förpackningar kaffe o h en miniflaska diskmedel. Sköna sängar, tjocka handdukar som byttes varje dag. Enligt infon skulle frukosten för 9 dollar vara "kontinental" vilket brukar betyda "mycket torftigt" . Men här fanns både bacon och äggröra, mycket prisvärt. Men papperstallrikar och plastglas som överallt i USA. Trevligt poolområde med gratis poolhanddukar, poolen är uppvärmd och skön. Läget är fantastiskt med shopping några hundra meter bort. Dock tar det cirka 20 minuter att gå till stranden.

Bodde här: januari 2017, reste som ett par
1  Tack Sherlock H
Omdömet skrevs 26 juli 2016 från mobil enhet

Bra prisvärt familjehotell med god plats för 5 personer i ett hotellrum. Två stora dubbelsängar och en bra bäddsoffa. Vi stannade två nätter och är mycket nöjda med vår vistelse. Åt ej den frukost som hotellet erbjöd utan valde att handla egen varför jag inte har någon uppfattning om den.

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Tack perhur01
Omdömet skrevs 10 juli 2016 från mobil enhet

Ett enkelt litet hotell, trevlig personal, stort plus att de har handdukar, parasoller och stolar för utlåning till stranden. Rummen var helt ok. Trevligt litet poolområde, med en liten jacucci. Ett enkelt, billigt och bra hotell, men ingen "oas" enligt mig...

Ett STORT minus var att det var tillåtet att röka utanför rummen och på hotellområdet, vi hade kanske otur, men det var gott om rökare som satt utanför sina rum, som alla är emot innergården och det var inte trevligt tyvärr! Ett STORT minus!

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Tack Anders E
Omdömet skrevs 24 juni 2016 från mobil enhet

Vi anlände sent men hade inga problem att checka in. Trevlig personal och god frukost. Allt vi behövde fanns där. Rummet var fräscht och lagom stort för 2vuxna och 2 barn. Välutrustad köksdel. Åker vi till Fort Lauderdale igen så kommer vi absolut bo här igen.

Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Tack MrsBforce
Omdömet skrevs 15 januari 2016 från mobil enhet

Supet fint och trevligt hotel, som det var lätt att hitta till . Mysig atmosfär och inredning, en oas ! Rymliga rum m extra breda sängar. Fint poolområde och en riklig frukost. Glad ,trevlig och hjälpsam personal. Wifi fungerade bra

Bodde här: januari 2016, reste med familjen
Tack Anette H