GALLERYone - A DoubleTree Suites by Hilton Hotel(Fort Lauderdale)(Mycket prisvärt!)
Doubletree.com
  • Restaurang
Conrad Fort Lauderdale Beach(Fort Lauderdale)
Kostnadsfri avbokning till den 24/07
  • Pool
Sonesta Fort Lauderdale Beach(Fort Lauderdale)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Sea Club Resort(Fort Lauderdale)
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
Kostnadsfri avbokning till den 25/07
snooze(Fort Lauderdale)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
W Fort Lauderdale(Fort Lauderdale)
Travelocity
  • Precis vid stranden
  • Pool
Hilton Fort Lauderdale Beach Resort(Fort Lauderdale)(Mycket prisvärt!)
  • Precis vid stranden
Ocean Beach Palace Hotel and Suites(Fort Lauderdale)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Manhattan Tower Apartment Hotel(Fort Lauderdale)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
Omdömet skrevs 14 september 2017 från mobil enhet

Trevligt litet familjärt hotell med bästa läget vid beachen, bara en väg emellan. Hotellet har även två pooler. Solstolar/parasoll finns att låna gratis till beachen liksom handdukar. Fina rum, välstädat. Mycket sköna sängar. Kylskåp, microugn, brödrost och kaffebryggare finns på rummen. Bar finns i byggnad intill där mycket god mat och dryck kan köpas även som roomservice.

Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack S0fi_12
Omdömet skrevs 2 april 2017

Snacka om trevlig överraskning! Litet, tvåvåningshotell precis vid stranden (vägen imellan). Fick ett nyrenoverat rum i byggnaden närmast receptionen. Ljust & fräscht, med stor o skön säng (och en tyst aircondition!), ett litet kök med kyl/frys, kaffemaskin (brygg), micro, glas, koppar, tallrikar och bestick. Köket har ett litet bord med sittplasts för två (fanns även två extrastolar i sovrummet). Badet var rymligt, kaklat o snyggt (med hårfön). Det fanns gott om förvaring för kläder o annat + et mobilt klädstativ. Rummet städades riktigt bra varje dag.
Personalen var mycket trevliga och ägarfamiljen hjälper gärna till med det mesta. När vi checkade in, erbjöd de oss en kall öl efter den långa resan - och den fanns inte med på fakturan vid utcheck! :)
Hotellet har två utomhuspooler (en mindre och varmare barnpool) och en trevlig uteplats för frukost (medhavd). Det finns även en supertrevlig bar med gott öl (IPA), en pratsam och social ägare (Alex) och en trevlig meny om man inte känner för att gå ut en kväll. Samma meny kan fås som room service.
Stranden på andra sidan vägen är najs! Hotellet lånar ut gratis handdukar, strandstolar och parasoll. Ett stort pluss att hotellets wi-fi även fungerar hyfsat bra om man inte går för långt.
Premiere Hotel är ett självklart val om vi åker tillbaka!

• Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack Terje P
Omdömet skrevs 19 februari 2017 från mobil enhet

Rummet stämde precis överens med beskrivning/bilder. Rent och fräscht. Trevlig personal som hjälpte till och svarade på diverse frågor.
Barnvagn fanns att låna vilket underlättade för minstingen i familjen.

Rummet vi fick var med kök och fönster mot poolen. Läget för hotellet var perfekt, bokstavligen bara gå över gatan så var man på stranden. Uppskattade mer denna del av stranden än T ex Las Olas vilket var mer turistigt, här är det lugnt!

Bodde här: februari 2017, reste med familjen
1  Tack Carl-Otto K
Omdömet skrevs 13 januari 2017 från mobil enhet

Ett riktigt trevligt hotell. Nyrenoverade rum med fräsch inredning. Bra utrustat kök. Bra sängar. Välstädat. Trevlig personal.
Rent och fint i och runt om poolen och nära till stranden. Gratis handdukar och stolar att ta med till stranden som ligger tvärs över gatan. Bra bar/restaurang.

Bodde här: januari 2017
Tack Elisabeth P
Omdömet skrevs 7 november 2016 från mobil enhet

Hotellet ligger precis vid stranden. Ljust och fräscht. 2 stora queensize sängar och kök med det man behöver, som även det är fräscht och nytt. Städning varje dag. Det finns solstolar och handdukar att ta med till stranden tvärs över gatan. 2 pooler men vi badade i havet i stället. Det är en stor byggarbetsplats brevid hotellet men inget som störde oss trots att våra rum var åt det hållet. Trevlig hjälpsam personal.

Bodde här: november 2016, reste med vänner
Tack Anne I