Hawks Cay Resort
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
  • Pool
  • Frukost ingår
  • Fri parkering
Glunz Ocean Beach Hotel & Resort(Key Colony Beach)
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs mars 21 2016 från mobil enhet

Vi hade det superbra här i tre nätter, miljön är fantastisk. Vi fick byta rum för det första var alldeles fuktigt, matta, lakan, allt! Vi betalade nästan 6000:- per natt vilket man inte känner att man riktigt får valuta för...
Mailbekräftelsen stämde inte heller med slutnotan, men det löste sig efter 30 min med managern i receptionen.

Bodde här: Mars 2016, reste med familjen
Tack Fredrik_Stockhlm
Omdömet skrevs februari 7 2016

Aircondition låter mycket, går inte att sitta på balkongen när den går.

Finns både barnområde, pool för alla och en lugn pool för 21 år eller äldre.

Det tillkommer en obligatorisk saftig resort fee för wifi och andra bekvämligheter.

Det går att köpa en mugg som ger en fri tillgång till läsk.

Tips för att välja rum: Våning 4 eller 5 med sjöutsikt.
  • Bodde här: Februari 2016, reste med familjen
Tack Atnaimp
Omdömet skrevs januari 8 2016 från mobil enhet

Vi bodde i ett radhus med 2 våningar och egen bakgård ( 10×10m ) med mini pool precis vid kanalen. ca 5 min att gå till huvud byggnaden med stor pool och restauranger. Delfinarium på hotellet skadar ju inte !! Rekommenderar starkt.

Bodde här: Januari 2016, reste med familjen
Tack Telia F
Omdömet skrevs november 28 2015 från mobil enhet

Kolonial stil på underbara Florida Keys. Känns som att komma tillbaka i tiden fast på ett bra sätt. Grym restaurang. Enda minustecknet är den lagun där man badar. Inget vidare grunt grumligt vatten. Trots det en fyra i betyg för Duck Keys är ett skönt ställe med riktig Caribien känsla.

Bodde här: December 2014, reste som ett par
Tack peter f
Omdömet skrevs november 21 2013

Bodde är i nov 2013 och allt var perfekt. Stora och fräscha rum, utmärkt service, god mat, underbar frukost. Resorten har en egen marina där man kn åka på snorkelturer, dykturer m.m. Detta är verkligen ett ställe att besöka!!

• Bodde här: November 2013, reste som ett par
Tack Henrik C