“Toppenboende!”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
30 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

aoehrs
Strömsund, Sverige
“Toppenboende!”
Omdömet skrevs 12 augusti 2018 för en vistelse i juli 2018

Vi stannade 12 nätter, en familj på 6 personer En jättefin lägenhet, perfekt för oss! Mycket rymlig och med välutrustat kök som är toppen om man skall stanna länge och vill kunna laga lite mat själv dessutom jätteskönt att kunna tvätta kläder innan vi åkte vidare till nästa ställe. Jättesköna sängar och rymliga rum och badrum! På kvällarna var det jättemysigt att sitta på balkongen och slappa. Jättefina pooler och en rolig vattenparken för barnen. Vi spelade både tennis och shuffelboard som allt var gratis! Området är rent och fint och välhållet! Även om det ligger lite i utkanten av Orlando så var det smidigt att med bil ta sig till både parker och shopping! Närmaste mataffär tog det inte många minuter att köra till. Sista kvällen/natten tittade vi på en raketuppskjutning från Cape Canaveral som Magnus tipsade om! Det var jättespännande att stå på balkongen på framsidan och se det med egna ögon fast det var 10 mil bort!
Jag kan varmt rekommendera Magnus och Ylvas lägenhet på Bahama Bay Resort om ni vill bo bra när ni besöker Orlando! Om (när ;-) jag besöker Orlando igen vill jag absolut bo där ! Magnus är en bra hyresvärd som är lätt att ha och göra med och tipsar om bra saker!
// Annica i Strömsund, Jämtland

Datum för vistelsen: juli 2018
sep 3 2018
Wow! Vilken härlig vistelse ni hade. Ni verkligen passade på att utnyttja alla fördelar med vår lägenhet och Bahama Bay's utbud.
Att få se en raketstart är en once in a lifetime upplevelse och trots att det skedde mitt i natten kunde ni titta på den ifrån huset.
Välkomna tillbaka!

ENGLISH:
Wow! What a lovely stay you must have had! You really took the opportunity utilising all the facilities both in our condo as well as within Bahama Bay Resort.
Fantastic Grand Finale by watching a rocket launch directly from the house middle of the night. It is a once in a lifetime experience..
We will be delighted accommodating you again when you return.
IdaH100
“Fin”
Omdömet skrevs 20 januari 2018 för en vistelse i januari 2018

En rymlig och fin lägenhet med sköna sängar. Närhet till både Disney och Universal. Perfekt med en av poolerna alldeles bakom huset. Ungarna stormtrivdes! Mkt trevlig personal som hjälpte till att fixa biljetter till parkerna. Fick även bra service från Magnus som äger lägenheten. Kan varmt rekommendera detta boende.

Datum för vistelsen: januari 2018
jan 21 2018
Tack för recensionen!
Härligt att ni och barnen trivdes så bra, lite av ett paradis för barnen.
Att använda sig av Conciergeservicen på resorten är perfekt så man slipper springa runt o leta efter biljetter.
Ni är så välkomna tillbaka nästa gång ni kommer till Orlando!

ENGLISH:
Thank you so much for the review!
Wonderful to hear you and the children enjoyed your stay so much, a bit of a paradise for the kids.
Smart using the Concierge service at Bahama Bay, saves a lot of time when you need to buy park tickets.
Welcome back next time you visit Orlando!
375elisab ...
Nivå 6 Skribent
108 omdömen
43 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 20 hjälpsamhetsröster
“Perfekt familjeboende i Orlando”
Omdömet skrevs 16 januari 2018 för en vistelse i januari 2018

Stort fin lägenhet med bra utgångspunkt till Orlando ovh öst och västkust. Vi var 3 vuxna och 2 barn(13,14år) Gått om plats i lägenheten, fint kök där man kan ha självhushåll om man vill. Flera poolområdenen med uppvärmda pooler som gjorde det perfekt och bada även fast det var lite kyligt om kvällarna. Fint och säkert område. Detta är ett toppboende! Och vi återvänder gärna nästa gång vi ska tilll Orlando

Datum för vistelsen: januari 2018
jan 18 2018
Tack för recensionen!

Härligt att höra att ni trivdes så bra och att trots några kalla Orlandonätter ni kunde nyttja dom uppvärmda poolerna på dagarna.
Tack för hjälpen med lite småfix som behövde göras på plats!.
Ni är så hjärtligt välkomna tillbaka nästa gång ni reser till Florida.

ENGLISH:
Thanks You for the review!

Great to see you enjoyed the stay so much and even if you had some cold Orlando nights could make use of the heated pools during daytime.
We really appreciate your help fixing some small things on-site for us.
We would love having you back again next time you visit Florida.
lannerper
Kvänum, Sverige
1 omdöme
“Kanonbra boende och omgivning”
Omdömet skrevs 25 juli 2017 för en vistelse i juli 2017

Ett boende som verkligen rekommenderas. Lugnt område med närhet till pool/er ett fåtal meter bort. Lägenheten och boendet är perfekt. Nära till mataffärer och andra affärer.
Lägenheten har allt som behövs för självhushåll. Området är tryggt och hjälpsam personal finns på plats dygnet runt om så behövs.
Läget på lägenheten ligger på bra avstånd till alla nöjesparker och shoppingställen.
Magnus & Yvonne är oerhört serviceinriktade och behjälpliga och kommer med tips.
Jag kan varmt rekommendera detta boende och att boka via bahamabay & magnus/yvonne.
Per

Datum för vistelsen: juli 2017
jul 27 2017
Tack Per för din recension, det har varit ett rent nöje att ha dig och din familj hos oss. Roligt att höra att ni uppskattade läget och den serviceinriktade personalen på plats. Det känns även väldigt uppmuntrande att ni fick nytta av våra tips.
Hoppas att ni snart återkommer.
ENGLISH: Thank You Per for your fantastic review, it has been a great pleasure having you and your family staying with us. We are pleased you liked the location and the on-site service minded staff. It feels very encouraging knowing our tips and recommendations helped out to make a great vacation.
stigos1
Nivå 1 Skribent
4 omdömen
3 omdömen om hotell
“Toppenboende !”
Omdömet skrevs 22 april 2017 för en vistelse i april 2017

Bokade Bahama bay av Magnus & Yvonne på lite chans men det va ett helt perfekt bonde vi var 4:a vuxna så vi hadde mycket gott om plats. Poolen varm & skön runt hörnet och lagom gång avstånd ner till restaurangen som vi utnyttjade några gånger . Vi kommer defenitivt återvända !

Datum för vistelsen: april 2017
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
apr 23 2017
Underbart att höra att ni hade en sådan härlig tid i Bahama Bay. Vår lägenhet hör ju till de som har absolut närmast till en pool, vilket även vi tycker är mycket viktigt. Att det finns en on-site restaurang är fantastiskt så att man inte alltid är beroende av bilen om man vill äta eller ta sig en drink. Vi ser fram emot erat nästa besök!!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera