“Fin”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
26 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Ida H
1 omdöme
“Fin”
Omdömet skrevs 20 januari 2018 för en vistelse i januari 2018

En rymlig och fin lägenhet med sköna sängar. Närhet till både Disney och Universal. Perfekt med en av poolerna alldeles bakom huset. Ungarna stormtrivdes! Mkt trevlig personal som hjälpte till att fixa biljetter till parkerna. Fick även bra service från Magnus som äger lägenheten. Kan varmt rekommendera detta boende.

jan 21 2018
Tack för recensionen!
Härligt att ni och barnen trivdes så bra, lite av ett paradis för barnen.
Att använda sig av Conciergeservicen på resorten är perfekt så man slipper springa runt o leta efter biljetter.
Ni är så välkomna tillbaka nästa gång ni kommer till Orlando!

ENGLISH:
Thank you so much for the review!
Wonderful to hear you and the children enjoyed your stay so much, a bit of a paradise for the kids.
Smart using the Concierge service at Bahama Bay, saves a lot of time when you need to buy park tickets.
Welcome back next time you visit Orlando!
375elisab ...
Nivå 6 Skribent
89 omdömen
35 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 16 hjälpsamhetsröster
“Perfekt familjeboende i Orlando”
Omdömet skrevs 16 januari 2018 för en vistelse i januari 2018

Stort fin lägenhet med bra utgångspunkt till Orlando ovh öst och västkust. Vi var 3 vuxna och 2 barn(13,14år) Gått om plats i lägenheten, fint kök där man kan ha självhushåll om man vill. Flera poolområdenen med uppvärmda pooler som gjorde det perfekt och bada även fast det var lite kyligt om kvällarna. Fint och säkert område. Detta är ett toppboende! Och vi återvänder gärna nästa gång vi ska tilll Orlando

jan 18 2018
Tack för recensionen!

Härligt att höra att ni trivdes så bra och att trots några kalla Orlandonätter ni kunde nyttja dom uppvärmda poolerna på dagarna.
Tack för hjälpen med lite småfix som behövde göras på plats!.
Ni är så hjärtligt välkomna tillbaka nästa gång ni reser till Florida.

ENGLISH:
Thanks You for the review!

Great to see you enjoyed the stay so much and even if you had some cold Orlando nights could make use of the heated pools during daytime.
We really appreciate your help fixing some small things on-site for us.
We would love having you back again next time you visit Florida.
lannerper
Kvänum, Sverige
1 omdöme
“Kanonbra boende och omgivning”
Omdömet skrevs 25 juli 2017 för en vistelse i juli 2017

Ett boende som verkligen rekommenderas. Lugnt område med närhet till pool/er ett fåtal meter bort. Lägenheten och boendet är perfekt. Nära till mataffärer och andra affärer.
Lägenheten har allt som behövs för självhushåll. Området är tryggt och hjälpsam personal finns på plats dygnet runt om så behövs.
Läget på lägenheten ligger på bra avstånd till alla nöjesparker och shoppingställen.
Magnus & Yvonne är oerhört serviceinriktade och behjälpliga och kommer med tips.
Jag kan varmt rekommendera detta boende och att boka via bahamabay & magnus/yvonne.
Per

jul 27 2017
Tack Per för din recension, det har varit ett rent nöje att ha dig och din familj hos oss. Roligt att höra att ni uppskattade läget och den serviceinriktade personalen på plats. Det känns även väldigt uppmuntrande att ni fick nytta av våra tips.
Hoppas att ni snart återkommer.
ENGLISH: Thank You Per for your fantastic review, it has been a great pleasure having you and your family staying with us. We are pleased you liked the location and the on-site service minded staff. It feels very encouraging knowing our tips and recommendations helped out to make a great vacation.
Stig S
Nivå 1 Skribent
4 omdömen
3 omdömen om hotell
“Toppenboende !”
Omdömet skrevs 22 april 2017 för en vistelse i april 2017

Bokade Bahama bay av Magnus & Yvonne på lite chans men det va ett helt perfekt bonde vi var 4:a vuxna så vi hadde mycket gott om plats. Poolen varm & skön runt hörnet och lagom gång avstånd ner till restaurangen som vi utnyttjade några gånger . Vi kommer defenitivt återvända !

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
apr 23 2017
Underbart att höra att ni hade en sådan härlig tid i Bahama Bay. Vår lägenhet hör ju till de som har absolut närmast till en pool, vilket även vi tycker är mycket viktigt. Att det finns en on-site restaurang är fantastiskt så att man inte alltid är beroende av bilen om man vill äta eller ta sig en drink. Vi ser fram emot erat nästa besök!!
Mrsdavous ...
Nivå 1 Skribent
3 omdömen
3 omdömen om hotell
“Boka detta, rekommenderas varmt!!!”
Omdömet skrevs 12 mars 2016 för en vistelse i mars 2016

Har bara bra att säga om detta boende.
Bra kontakt med ägarna från det att man mailat de. De svarar på alla sorts frågor, inte bara om boendet.

Jättestor och lyxig lägenhet. Vi var två familjer (8pers) och boendet kändes aldrig trångt under den veckan som vi var där.

Fina områden om man vill ta en morgonrunda. Poolerna var fräscha och hela området var välskött.
Gott om parkeringar precis utanför.

Köket hade allt man behövde och lite till. Lika så med utrymme för kläder och väskor.

Trots att det var många amerikanska lag på samma resort så var det lugnt och tyst.

Ursköna sängar som annars kan vara ett problem när man reser.

Det bästa var nog ändå att vi kunde åka hem med ren tvätt.
Stor maskin så vi behövde endast tvätta i två omgångar och eftersom klimatet är så bra så torkar det snabbt ute. Annars fanns en torktumlare.

Ni kommer inte ångra en bokning på detta ställe.
En oas bland annars ett fartfyllt Orlando.

mar 28 2016
Tack för den fantastiska recensionen!
Vi är jätteglada att hela sällskapet trivdes så bra och med utrymmena i lägenheten och miljön i Bahama Bay så har man helt andra möjligheter att slappna av efter hektiska dagar i Orlando.
Kul att höra att ni gillade sängarna, vi har valt att investera i riktigt bra madrasser av samma typ som Wyndham använder sig av i deras lyxhotell runt om i världen.
Smart att passa på att tvätta innan ni åker hem, allt blir så smidigt vid hemkomsten och man slipper stressen med att komma in i vardagen igen.
Vi hoppas att ni snart kommer tillbaka!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera