“Kanonbra boende och omgivning”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
29 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Alla senaste på svenska
lannerper
Kvänum, Sverige
1 omdöme
“Kanonbra boende och omgivning”
Omdömet skrevs 25 juli 2017 för en vistelse i juli 2017

Ett boende som verkligen rekommenderas. Lugnt område med närhet till pool/er ett fåtal meter bort. Lägenheten och boendet är perfekt. Nära till mataffärer och andra affärer.
Lägenheten har allt som behövs för självhushåll. Området är tryggt och hjälpsam personal finns på plats dygnet runt om så behövs.
Läget på lägenheten ligger på bra avstånd till alla nöjesparker och shoppingställen.
Magnus & Yvonne är oerhört serviceinriktade och behjälpliga och kommer med tips.
Jag kan varmt rekommendera detta boende och att boka via bahamabay & magnus/yvonne.
Per

jul 27 2017
Tack Per för din recension, det har varit ett rent nöje att ha dig och din familj hos oss. Roligt att höra att ni uppskattade läget och den serviceinriktade personalen på plats. Det känns även väldigt uppmuntrande att ni fick nytta av våra tips.
Hoppas att ni snart återkommer.
ENGLISH: Thank You Per for your fantastic review, it has been a great pleasure having you and your family staying with us. We are pleased you liked the location and the on-site service minded staff. It feels very encouraging knowing our tips and recommendations helped out to make a great vacation.
Stig S
4 omdömen
3 omdömen om hotell
“Toppenboende !”
Omdömet skrevs 22 april 2017 för en vistelse i april 2017

Bokade Bahama bay av Magnus & Yvonne på lite chans men det va ett helt perfekt bonde vi var 4:a vuxna så vi hadde mycket gott om plats. Poolen varm & skön runt hörnet och lagom gång avstånd ner till restaurangen som vi utnyttjade några gånger . Vi kommer defenitivt återvända !

apr 23 2017
Underbart att höra att ni hade en sådan härlig tid i Bahama Bay. Vår lägenhet hör ju till de som har absolut närmast till en pool, vilket även vi tycker är mycket viktigt. Att det finns en on-site restaurang är fantastiskt så att man inte alltid är beroende av bilen om man vill äta eller ta sig en drink. Vi ser fram emot erat nästa besök!!
Mrsdavous ...
3 omdömen
3 omdömen om hotell
“Boka detta, rekommenderas varmt!!!”
Omdömet skrevs 12 mars 2016 för en vistelse i mars 2016

Har bara bra att säga om detta boende.
Bra kontakt med ägarna från det att man mailat de. De svarar på alla sorts frågor, inte bara om boendet.

Jättestor och lyxig lägenhet. Vi var två familjer (8pers) och boendet kändes aldrig trångt under den veckan som vi var där.

Fina områden om man vill ta en morgonrunda. Poolerna var fräscha och hela området var välskött.
Gott om parkeringar precis utanför.

Köket hade allt man behövde och lite till. Lika så med utrymme för kläder och väskor.

Trots att det var många amerikanska lag på samma resort så var det lugnt och tyst.

Ursköna sängar som annars kan vara ett problem när man reser.

Det bästa var nog ändå att vi kunde åka hem med ren tvätt.
Stor maskin så vi behövde endast tvätta i två omgångar och eftersom klimatet är så bra så torkar det snabbt ute. Annars fanns en torktumlare.

Ni kommer inte ångra en bokning på detta ställe.
En oas bland annars ett fartfyllt Orlando.

mar 28 2016
Tack för den fantastiska recensionen!
Vi är jätteglada att hela sällskapet trivdes så bra och med utrymmena i lägenheten och miljön i Bahama Bay så har man helt andra möjligheter att slappna av efter hektiska dagar i Orlando.
Kul att höra att ni gillade sängarna, vi har valt att investera i riktigt bra madrasser av samma typ som Wyndham använder sig av i deras lyxhotell runt om i världen.
Smart att passa på att tvätta innan ni åker hem, allt blir så smidigt vid hemkomsten och man slipper stressen med att komma in i vardagen igen.
Vi hoppas att ni snart kommer tillbaka!
LindaMari ...
Svanesund , Sverige
4 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Superbra boende!”
Omdömet skrevs 2 februari 2016 för en vistelse i december 2015

Fantastiskt boende med stora rum och härliga sängar. Bra kök med tvättmöjligheter. Trevlig omgivning med fina poolområden och aktiviteter för både stora och små. Närheten till alla sevärdheter och parker är också ett plus. Trevlig och hjälpsam personal som gärna ordnar med biljetter till parkerna. Det absolut bästa boendet under vår vistelse i Florida och kan varmt rekommenderas.

Resegrupp: Storfamilj
feb 2 2016
Vad härligt att höra att allt var så lyckat med boende och allt runtomkring. Extra stolta blir vi ju när vi vet att detta var bästa boendet under hela semestern.
Hoppas ni snart återkommer till Orlando och till vår lägenhet.

English:
Fantastic to hear that you really liked the condo with its comfortable beds, fully equipped kitchen and washing facilities.
Also great to know you could utilize the facilities of Bahama Bay including ticket purchases.
We are very proud knowing our condo was the best place you stayed at during your Florida vacation.
We are looking forward having you back soon again.
Bjoern h
Karlstad, Sverige
1 omdöme
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Toppenboende”
Omdömet skrevs 23 februari 2015 för en vistelse i januari 2015
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Detta är ett boende som vi verkligen kan rekommendera. Det är en jättefin lägenhet med massor av plats. Helt klart bästa boendet på våran resa. Barnen ger även dom lägenheten högsta betyg. Allt man behöver och mer därtill finns och när man lägger sig i dom supersköna sängarna är det tyst och lugnt. Letar ni boende i Orlando så är detta helt perfekt. Björn, Victoria, Elvira och Emil.

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Resegrupp: Storfamilj
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
  • Fick du tillbaka depositionen i tid?
feb 25 2015
Tack för er härliga recension. Extra roligt att barnen uppskattade vår lägenhet så mycket.
Det lätt att bli lite bortskämd när man bor i vår lägenhet med allt utrymme, utrustning och komfort.
Det lugna läget längst upp tillsammans med lyxhotellsängarna ger verkligen möjlighet att vila ut efter långa hektiska dagar i Orlando. Vi hoppas att ni snart vill komma tillbaka.

ENGLISH:
Thank You for the lovely review. It was especially great hearing the kids appreciated the condo so much.
It is easy to get spoiled when you stay in our apartment with all it's space, equipment and comfort.
The quiet location on the top floor in combination with the comfortable luxury hotel beds really makes it possible to get a well needed rest after an exhausting day in Orlando.
Hope to see you all soon back again!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera