Omdömet skrevs 16 mars 2017 från mobil enhet

Läget på detta hotell är helt perfekt, ligger precis vid den fina strandpromenaden och från flera av rummen och från poolen har man utsikt över havet. Vi bodde på högsta våning med utsikt över andra sidan, det vill säga inte mot havet - men vi ville inte betala 50 dollar extra per natt för strandutsikt. Rummen är relativt små, i alla fall om man bor tre personer i ett rum vilket vi gjorde. Men rummen var väldigt fräscha och rena, alltid skönt att slippa heltäckningsmatta - här va det trägolv. Väldigt dålig belysning, fanns knappt några lampor. Men hade vi sagt till så är jag övertygad om att dom hade fixat det med en gång. Riktigt härligt poolområde med poolbar och gott om utrymme för alla. På kvällen tändes det eldar från brasor från poolområdet, riktigt häftigt! Frukosten var över förväntan för att vara amerikans continental. Fanns allt vad man behövde! Extra plus till att dom hade lite små våfflor och lite annat bröd än bara bagles. Trevlig personal i receptionen. Kan varmt rekommendera detta hotell. Åker vi till Clearwather igen, kommer vi definitivt bo här igen. Gratis parkering på gården. Läget slår allt!!

Bodde här: februari 2017, reste med familjen
1  Tack Nicole O
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 27 december 2016 från mobil enhet

Härlig personal, pool, strand, rummet. Frukosten kunde vara trevligare.
Och Beware/akta dig om du handlar i Souvenir shop intill - Surfing USA! !
Du kan inte gå tillbaka med något, inte ens om din påse gick sönder 5 min efter du lämnat affären? ?
Deras policy's? ?
Hemsk, oförskämd personal i affären och man kunde inte byta vad som var trasigt.
en tråkig upplevelse på en underbar vistelse.

Tack Katarina H
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original
Omdömet skrevs 5 december 2016

Bra hotell med bra läge vid stranden. Rummen sisådär, ganska små men hotellet och personalen så bra tt det var ett av de bästa hoellen på vistelsen. Frukosten usel, kakor och wienerbröd. Gymmet grymt, fullt utrustan med fria vikter, maskiner men inga cyklar eller liknande.Poolbar och bra solstolar.

Tips för att välja rum: Rum som vätter mot havet och poolen
  • Bodde här: oktober 2016, reste med familjen
Tack SecondTry
Omdömet skrevs 21 februari 2016 från mobil enhet

Läget är helt fantastiskt bra - mitt i smeten och 50 meter från stranden.

Hotellet som sådant är nog inte mer än de 2 stjärnor som det har. Vi fick ett rum mot poolen vilket naturligtvis var toppen och rummen var helt okej. Att frukost ingick är kanske inget att skryta om för den var bedrövlig.

Men läget gör att vi gärna rekommenderar detta hotell.

Bodde här: februari 2016, reste med familjen
Tack MH_CH_FH
Omdömet skrevs 7 januari 2016 från mobil enhet

Sämsta hotellupplevelsen någonsin. Hopplös personal. Dåligt städat. Hemsk frukost. Renovering pågår av poolen. Hotellet har ett fantastiskt läge och poolen kommer nog bli härlig men just nu avråder jag från att besöka detta hotell. Vi bodde 6 pers i 3 rum och alla rum var dåligt städade.

Bodde här: januari 2016, reste med familjen
1  Tack Lena K