“Bra mat och service”

Gondolier Pizza Italian Restaurant
Rankad som nr 25 av 763 Restauranger i Clearwater
Kök: Italienskt, Pizza
Bra för: Familjer med barn, Större grupper
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 1 juli 2017 från mobil enhet

Vi tog slumpmässigt en restaurang nära hotellet och blev överraskade av hur bra mat det var och god service. Kom tillbak flera gånger under vår kortvecka i clearwater beach. Desserterna är smaskiga och stora! Något oväntat gillade vi alla baklava-cheesecaken.

Tack allimac76brown

Omdömet skrevs 22 januari 2017

Snabb service av en ständigt leende servitris. God mat, provade pizza, pasta och köttbullar.
Kul inredning, kändes som om man flyttades tillbaka några år men det var fräscht .

Tack Åse M
Omdömet skrevs 15 januari 2017 från mobil enhet

Vi bodde i närheten och gick hit för att äta frukost. Så gott och fin service. Det blev också ett par middagar här. Pizzorna är fantastiska!!

Tack 722Anne_MarieA
Omdömet skrevs 27 oktober 2016

Trevligt bemötande från första stund bra service.
Lokalen i sig är inget speciellt men däremot pizzorna bland absolut godaste jag ätit.

Tack 815johan
Omdömet skrevs 12 mars 2016 från mobil enhet

Första intrycket är väldigt enkelt. Vissa drycker och såser i engångsplast.. vi fick inte den dryck vi beställt, ville ha en karaff merlot och 2 Sprite men fick in en draft beer och 1 glas merlot + 2 sprite . Men till detta priset, alltså maten verkligen överraskade!!! Så god mat!!! Verkligen riktigt god mat till bra pris!

Tack Susanne B

Resenärer som tittade på Gondolier Pizza Italian Restaurant tittade också på

Besökt Gondolier Pizza Italian Restaurant? Berätta vad du tyckte!