“Mycket gott”

Frenchy's Rockaway Grill
Rankad som nr 19 av 721 Restauranger i Clearwater
Bra för: Större grupper, Familjer med barn, Barhäng, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs mars 4 2017 från mobil enhet

Familjen åt lunch här i solen Mycket gott
Lobster roll , Friterade räkor, snow crab och tropical sallad med kyckling och frukt
Mmmmmm

Tack ninna61

Omdömet skrevs januari 7 2017 från mobil enhet

Populärt ställe på Clearwater Beach. Sitt ute så kan du se solen gå ner i havet.
De serverar små portioner, så det blir dyrt om du är vrålhungrig. Kvällens öl för 2,50 USD får dock anses vara prisvärd. Maten är OK men utan det lilla extra.

Tack Hans S
Omdömet skrevs januari 2 2017 från mobil enhet

Mycket god mat och bra service. Restaurangen ligger på stranden och tar inga bokningar. Lite stimmigt men perfekt för lunch.

Tack Pesahla71
Omdömet skrevs november 23 2015

Vi kom vid 18-tiden och hade tur att få ett bord ute på terrassen med utsikt mot Mexikanska golfen. Bra och trevlig servicepersonal och man behövde inte vänta länge. Jag åt en grillad grouper men jättegoda french fries till. Såsen med lite krabba och cajunkryddning var fantastiskt god. Man ska dricka öl här och det finns goda sorter. Tyvärr tog jag en Chardonnay till fisken och det var inte stor likhet med Chardonnay. Dessutom serverades drickat i plastmugg - inte särskilt stilfullt.

Tack Maslindah
Omdömet skrevs oktober 3 2014

En beachrestaurang! God mat, snabb service, ok priser! Ligger nästan direkt på Clearwater beach! Mysigt!

Tack Therese30

Resenärer som tittade på Frenchy's Rockaway Grill tittade också på

Besökt Frenchy's Rockaway Grill? Berätta vad du tyckte!