Omdömet skrevs 4 november 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell med kanonläge. Fina rum, trevlig personal. Nära till allt, stranden, hamnen, restauranger. Det enda jag kan sätta på minuskontot är poolens placering. Vintertid ligger området i skuggan nästan hela dagen.
Nedanför hotellet ligger en båt som åker ut för att titta på delfiner. Vinst varje gång då det bor ett tiotal delfiner precis utanför hamnområdet.

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack Palle564
Svar från företaget:Svarade 17 december 2017

Thank you for your kind words!

Omdömet skrevs 30 juni 2017 från mobil enhet

Bodde på hotellet senast för tre år sedan och viss förbättringar har skett. Säkerhetsskåp finns nu på rummet och wi-fi fungerar betydligt bättre än förra gången. Rummen är rymliga, sköna sängar och rent. Parkeringen kostar 15 $/per dag men det är något man får räkna med i området då parkeringsplatser är en begränsad vara. Rekommenderar rum mot hamnen med balkong. Utsikt över stranden/solnedgång kan med enkelhet uppsökas på annan plats. Frukosten är tyvärr fortfarande något som man bör undvika om man vill skydda sig mot en sockerchock och kaffe utan smak. Ett bra alternativ finns i hamnen, ca. 5 min bort.

Tack 36matsh
Omdömet skrevs 29 juni 2017 från mobil enhet

Jättefina rum, härliga städerskor som "bygger" djur på sängen och fixar havsmusik på rummet efter en dag på stranden. Det lilla extra, som vi uppskattat. Fin utsikt från rummet i hamnen där det alltid är rörelse. Ett STORT minus för frukosten. Frukosten är under all kritik. "Kaffe" som smakar te och lite muffins. Vi har själva tagit med frukost och kompletterat för att kunna gå ut på stranden hyffsat mätta. Kaffet på rummet är bättre än det i frukostmatsalen.

1  Tack Josefine H
Omdömet skrevs 29 juni 2017 från mobil enhet

Bra Hotel, rent och snyggt. Frukosten ok. med Amerikanska mått. Vitt bröd yoghurt och muffins. Två hundra meter från en jättefin sandstrand, där är det lätt att ligga för länge och få ta konsekvenserna efteråt!

Tack rajjo67
Omdömet skrevs 18 april 2017

Läget är bra med promenadavstånd till stranden. Tar 5 - 10 min beroende på hur långsam man är. Första intrycket var inte kul. Som gäst kommer man in i ett parkeringsgarage och därifrån tar man hissen till lobbyn på 5 våningen. Men väl där är standarden bra. Rummet var fint och hade bra wifi, mikro, kaffebryggare, bra TV och fint badrum med dusch. Vi bodde 4 med två barn och hade det bra i rummet. Frukosten är klassisk US frukost på plast tallrikar och olika former av socker och snabba kolhydrater. Inget extra men ger lite snabb energi. Poolen ligger på bottenplan på sidan av parkeringshuset och det är inte det charmigaste. Men det är stranden man åker hit för och läget är bra samt standarden på hotellet.

Rumstips: Gaveln mot norr ger bäst vy mot stranden.
Datum för vistelsen: april 2017
Tack Joakim R