“Crabby's”

Crabby's Beachwalk Bar & Grill
Rankad som nr 22 av 721 Restauranger i Clearwater
Bra för: Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs augusti 9 2017 från mobil enhet

Var här för en lunch och vi var nöjda med både maten och servicen! Trevlig servitör som var väldigt uppmärksam och god, vällagad mat. Bra läge vid stranden med fin utsikt från terassen.

Tack DanielForssell

Omdömet skrevs mars 3 2017 från mobil enhet

Servicen var väl inte den bästa men maten var god. Goda drinkar. Härlig utsikt från balkongen. Vi beställde grillade räkor, krabbkakor samt fisk.

Tack ninna61
Omdömet skrevs februari 19 2017 från mobil enhet

Vi åt musslor och räkor efter vi tagit en god drink i baren. Härlig resturang med besökare i alla åldrar. Kan verkligen rekommenderas. God mat och trevlg personal

Tack Krokom01
Omdömet skrevs februari 17 2017 från mobil enhet

Litade på tipsen från andra gäster..
Hade förväntningar om en trevlig middag, men den uteblev helt.
Fick vänta på att få beställa dryck och sen ännu mer väntan på den helt ointresserade servitören.
Som till slut behagade ta vår beställning, men döm om min förvåning så mitt i vår beställning så bara går han iväg!!?
Hugger tag på honom igen och frågar om det är OK att ta upp resten av vår beställning.. svaret en axelryckning och ja visst.. DÅLIGT.
Maten var väl ok men ingen höjdare.
Miljön högljudd men det är ju en "bar..
Inget jag rekommenderar andra tyvärr
// Anders med sällskap..

1  Tack Anders N
Omdömet skrevs november 15 2016 från mobil enhet

Mycket bra mat framför all stonecrabbs något som ni måste testa.
Det enda & klaga på var vinkunskapen.

Tack Anders F

Resenärer som tittade på Crabby's Beachwalk Bar & Grill tittade också på

Besökt Crabby's Beachwalk Bar & Grill? Berätta vad du tyckte!