“Supergott”
Omdöme om Clear Sky Cafe

Clear Sky Cafe
Boka med OpenTable
Clear Sky Cafe har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 15 av 763 Restauranger i Clearwater
Bra för: Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 14 april 2017

Vi beställde in Baby Back Ribs med coleslaw och fries - supergott. Trevlig personal. Om du vill slippa vänta bör du boka bord.

Tack Ekis52

Omdömet skrevs 26 februari 2017 från mobil enhet

Vi beställde in Baby Ribs och dessa var fantastiskt goda. Servitören rekommenderade dessa och öl därtill. Vi fick vänta ca 30 min men det var det värt. Gå dit och prova ribsen. Rekommenderar restaurangen.

Tack Dan E
Omdömet skrevs 2 januari 2017 från mobil enhet

Bra mat med bra service. Miljön är lite stimmig men i övrigt en trevlig restaurang. Man bör boka bord.

Tack Pesahla71
Omdömet skrevs 27 december 2016 från mobil enhet

Åt en tonfisk med kryddat ris. Fisken var bra tillagad och det var en bra smak på riset som var smaksatt med, vad jag kunde känna, jordnötssås, soja och lite chili. Restaurangen är värd ett besök om man är på Clearwater Beach.

Tack Leif N
Omdömet skrevs 19 juni 2016 från mobil enhet

Vi kan starkt rekommendera denna restaurang. Bra priser, mycket god mat samt snabb och trevlig personal. Vi gick till och med ditt kvällen efter, vilket vi i normalfallet inte brukar göra. De var mycket duktiga på både kött och fiskrätter.

Tack Christer W

Resenärer som tittade på Clear Sky Cafe tittade också på

Besökt Clear Sky Cafe? Berätta vad du tyckte!