Omdömet skrevs 30 oktober 2016 från mobil enhet

Helt ok boende med trivsam stämning tunt poolen och Tiki-bar.
Bra storlek på rum och mycket sköna sängar.
Tyvärr var luftkonditioneringen mycket högljud och slog av och på hela tiden.
Nära till hamnen för de som skall åka på kryssning.

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack Peter A
Omdömet skrevs 12 juli 2016

Ett helt okey hotell med bra poolområde och nära till Kennedy Space Center. Rena rum med ett litet kök som dock saknade en hel del som tex. glas och bestick. Rummen var ganska mörka och vi saknade balkong. Frukosten var bra och kostade ca12 dollar. Dålig Wifi i vårt rum men bra i lobbyn.

• Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Tack MGBER
Omdömet skrevs 16 mars 2016 från mobil enhet

Bra hotell , rent och fräscht . Bra poolområde och trevligt med poolbar.
Ok frukost men dock dyrt. De Tar även betalt för parkering vilket är dåligt . 6 dollar. Wi-FI funkade så där , bäst i närheten av huvudbyggnaden . Litet Gym.
Trevlig personal !

Bodde här: mars 2016, reste med familjen
Tack emma_kristine82
Omdömet skrevs 2 november 2015 från mobil enhet

Vi hade en övernattning här på vår tur runt Florida. Väldigt mysig och stor pool. Bra tennisbana som vi fick låna rack till gratis. Fina promenadstråk runt hotellet och dess omgivningar. Rummen var små men mysiga. Helt okej middag som levererades snabbt.

Bodde här: december 2014, reste med vänner
Tack Angelasundgren
Omdömet skrevs 28 juni 2015

Fin pool, bra service, fina rum. Dock var det massor, massor av damm under sängarna! Vi var dock bara en natt på hotellet men hade gärna stannat fler. Rekommenderas, särskilt till barnfamiljer för poolområdet var något alldeles extra!

• Bodde här: juni 2015, reste med familjen
Tack Bmgfx