Omdömet skrevs 10 april 2016

Mycket trevligt hotell nära stranden i ett fantastiskt område med Old Florida känsla. Inga fastfood restauranger här, skönt. Stort hotellrum med stora sängar och stort badrum. Hotellet ligger 50 meter från stranden! Hotellet lånar ut strandstolar och parasoll. Frukosten var ok, frukt, flingor, bagels och juice. Man kan göra våfflor. Frukostvärdinnan var supertrevlig och ytterst serviceminded. Gratis parkering. Kommer definitivt att komma tillbaka. OBS receptionen stänger klockan 5, så man måste höra av sig om man avser checka in senare.

• Bodde här: mars 2016, reste med familjen
Tack westesson
Omdömet skrevs 5 april 2016

Mycket stora rum, fräscha. Litet pentry och stor balkong. Ligger på den historiska gatan BridgeWalk. Nära till flera restauranger och piren. Stranden ligger på andra sidan vägen och hotellet har en liten pool. Frukost ingår, mycket enkel Continental frukost med våfflor.

Bodde här: mars 2016
Tack Anders P
Omdömet skrevs 24 december 2015

Bra rum med två rejäla sängar och gott om plats för 2 vuxna och två tonåringar. Stort plus med stor balkong som var inhängnad med myggnät. I badrummet finns även en ett stort härligt bubbelbad som kändes väldigt lyxigt. I övrigt ok standard utan nån lyx men helt lämpligt för oss. Nära strand. Frukosten var väl ok enligt amerikansk standard men vi åt vår egen på rummet om man ej uppskattar den amerikanska sockerrika varianten. Kan varmt rekommendera detta hotell för familjer.

• Bodde här: december 2015, reste med familjen
Tack Klarabellan
Angela R, Manager på BridgeWalk a Landmark Resort, svarade på det här omdömetSvarade 29 december 2015

Thank you so much! It really means a lot to know how much you enjoyed your room, and it's an honor to have earned your recommendation. I really appreciate you sharing your kind words with everyone and hope to have you and your family back again some time!

All the best,
Angela Rodocker, General Manager

Omdömet skrevs 25 november 2014

Vi hade ett härligt rum inne på gården. Mycket hjälpsam personal som enkelt löste att förlänga vår vistelse till ett mycket attraktivt pris. Runt hörnet finns restauranger och barer. Närhet till Beach Club. Stranden är härlig och det går att se hur många solnedgångar som helst sittande på stranden. Kan bara rekommendera på Anna Maria Island och detta hotell.

• Bodde här: november 2014, reste som ett par
Tack Ola L
Omdömet skrevs 10 juli 2014

Vilka fantastiska 4 dagar vi hade på Anna Maria Island och på detta härliga hotell. Vi hade bokat en av de fantastiska Townhome lägenheterna med två sovrum med två King size Beds. Lägenheten var stor och helt fantastisk. Ingen utsikt över havet men stora balkonger att sitta och njuta på. Stranden låg bara 100meter ifrån och tvärs över huvudgatan. Stranden helt otrolig, stor och härlig sand. Mindre solstolar och parasoll fanns som man kunde ta med sig till stranden. En mindre pool fanns som ungarna gillade att vara i en stund på eftermiddagen efter allt bad i saltvattnet. Frukost ingick och den var helt ok. Det fanns flera restauranger i närheten och en mycket trevlig pub/restaurang i anslutning till hotellet. Det verkade vara mittpunkten på kvällslivet runt detta ställe men på vardagarna stängde de ganska tidigt. Mot fastlandet låg en vacker pir (gamla bron) som var trevligt att promenera ut på. Där fanns även en restaurang men den åt vi aldrig på, det fanns så många att välja på som såg ännu trevligare ut. En oförglömlig vistelse, hoppas vi får möjligheten att komma tillbaka hit.

Tips för att välja rum: Townhome appartment if possible
  • Bodde här: juni 2014, reste med familjen
Tack Peter J