“Afrikansk njutning, fantastisk golf .”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Ospecificerat
Alla senaste på svenska
Per T
1 omdöme
“Afrikansk njutning, fantastisk golf .”
Omdömet skrevs december 29 2017 för en vistelse i december 2017

Det kan inte annat än att bli högsta betyg. Huset är genomtänkt in i minsta detalj. Stora sociala ytor, privata sovrum med underbar komfort. En trädgård med en svalkande pool är perfekt efter en dag på den professionella 18-hålsbanan. 50 meter från huset ligger inspelet på hål 7 (par 3).

Personalen är diskret, tillmötesgående och väldigt trevlig. Passa på att lära dig lite swahili under din vistelse.

Ett mycket prisvärt boende som garanterat kommer att få dig att länga tillbaka till Anna och Sunbird Cottage.

Asante sana

Din ålder 50-64
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jan 6 2018
Tack Per för super review. Anna
Andrew S
1 omdöme
Omdömet skrevs januari 4 2018 för en vistelse i december 2017

Din ålder 35-49
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jan 6 2018
Dear Andrew, thank you for your super review. Anna
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
natt
vecka
månad
Boka nu
Eller skicka ett meddelande till ägaren
Det här boendet har betalningsskydd
Betala aldrig för din semesterbostad med pengaöverföring.
Läs mer om att betala säkert.
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera