“Mysigt litet ställe”

Restaurang & Café Bryggvingen
Rankad som nr 1 av 2 Restauranger i Nösund

Fortfarande lika charmigt. Lysande att man kan komma med båt. Fisksoppan underbar
Klassen på maten hög vi var mycket nöjda

Datum för besöket: augusti 2021
Tack lennartb910

Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Maten var god om än lite i dyraste laget. Hade också önskat några fler alternativ på varmrätt av lite enklare sort. Personalen drar ner betyget rejält. Dåligt upplärda på service, kunde inte svara på frågor kring mat och dryck. Trots slutet av sommarsäsongen kändes de oerfarna och osäkra.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack charlotteotema
Omdömet skrevs 29 juli 2021 från mobil enhet

Fantastiskt läge och riktigt god Moules frites. Dessutom trevlig personal och god service. Nästan en fullpoängare (jag är snål med dem)

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack niki169
Omdömet skrevs 21 juli 2021

Vällagat, fräscht och så färsk fisk. Musslorna var de godaste vi ätit, kändes som de plockats upp direkt ur havet och de spelade huvudrollen utan betungande dominans av vitlök eller kraftig grädde. En restaurang vi kommer återkomma till! Rekommenderas verkligen varmt.

Datum för besöket: juli 2021
Tack ansog343
Omdömet skrevs 14 juli 2021 från mobil enhet

Det blev en spontantripp till det här trevliga och mysiga ställe och som tur vad fick vi plats, dock inomhus eftersom hela utserveringen var fullbokad. Så tips boka bord :). Atmosfären vad trevligt! Maten var jättegod och trevlig personal. Så åk hit och njut av maten och med den underbara utsikten.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Lench9

Resenärer som tittade på Restaurang & Café Bryggvingen tittade också på

Skärhamn, Västra Götalands län
Skärhamn, Västra Götalands län

Klädesholmen, Västra Götalands län
Käringön, Västra Götalands län

Besökt Restaurang & Café Bryggvingen? Berätta vad du tyckte!