Kostnadsfri avbokning till den 21-05-22
eDreams83 US$
Expedia.com83 US$
Priceline83 US$
Omdömet skrevs 18 oktober 2020 från mobil enhet

Ett trevligt hotell med bra rum.
Trevlig " serviceminded " personal som såg till att våra frågor löstes snabbt.
Frukost väl godkänd.
Snygga rum
Förslag på förbättringar. Klädhängare för ytterkläder i entredelen. Litet bord med en stol i rummet.

Par med liten hund.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack Leif_ekeby4
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Spenderade två nätter här på hotelldelen och var nöjda med service och rummet. Rent och fint på rummet och hjälpsam personal vid frågor.
Fin omgivning och når mycket runt om på Orust med 10-15 minuters bilfärd.
Bra frukost med lite av varje (tänk på att ni kan beställa kokt ägg, omelett etc. Av personalen)
Kan tänka mig att det är perfekt för familj med hund.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack wbrunius
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Vi bodde i vandrarhemmet, ett jättefint rum med egen uteplats och utsikt över den lummiga trädgården! Vi beställde mat i caféet, skaldjurssoppa som var jättegod och klassisk räkmacka! Gott och trevligt!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack AnnaZ1079
Omdömet skrevs 4 augusti 2019 från mobil enhet

Tog en lunch vid ankomsten till Nösund i caféet. Härlig och mysig trädgård och en skaldjurssoppa som var mycket god och prisvärd. Även räksmörgåsen smakade mycket bra. Det blev en bra och rogivande start på vår vistelse i Nösund.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack AnnaJ3427
Omdömet skrevs 28 juli 2019 från mobil enhet

Tack för att ni ordnade en vällagad och god brunch till oss lördagen den 20/7. Mysig och vänlig miljö med underbara omgivningar.
Mycket trevligt bemötande och finfin service! Hit kommer vi gärna fler gånger.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack micaelpettersson