TripAdvisor
Vagia
Publicera
Inkorg
Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

Rent, fint med bra läge. Mycket trevliga o sympatiska ägare som gör det där lilla extra. Lånade ut cyklar gratis, fixade med hyra av mopeder och tog fram förslag på bra joggingrundor. Ett ställe vi varmt kan rekomendera.
Philip - Svedala

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Philip B
Omdömet skrevs 8 juli 2018

Underbar utsikt såväl mot havet som bergen. Nära till havet och bra restauranger. Rent och snyggt.
Men framför allt så skapar det trevliga värdparet en en hemtrevlig atmosfär på sitt lilla hotell vilket ger toppbetyg.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack stpchp
Staffan P, Hotelldirektör på Blue Dolphin Studios & Apartment, svarade på det här omdömetSvarade 9 juli 2018

Välkomn åter

Omdömet skrevs 6 juli 2018

Vilsamt, trevligt och toppenfint hotell! Vänligt bemötande och hjälpsamma ägare! Perfekt ställe för att njuta av Grekland till fullo!
Rena, fräscha rum med vacker utsikt över pool och hav.
Ljuvligt att kunna ta frukost, bada i poolen och ta en stilla drink med Staffan och Elisabeth!

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack marit184
Staffan P, Hotelldirektör på Blue Dolphin Studios & Apartment, svarade på det här omdömetSvarade 7 juli 2018

Varmt välkomna åter
Elisabeth&Staffan

Omdömet skrevs 5 oktober 2017

Vi bodde på blue dolphins studios 3 veckor i september. Vi älskade det och kommer gärna tillbaka. Det som kändes mest var den genuina värmen, och då talar jag inte om vädret utan värmen som kom från hotellets ägare. De var så omtänksamma och intresserade att vi hade det bra. De gemensamma middagarna som bjöds på var underbara. Vi träffade så många intressanta människor från hela världen. Rummen var pedantiskt städade tror aldrig jag sett så rena rum i grekland. Vi återkommer gärna.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack lk_vestbom
Omdömet skrevs 3 oktober 2017

Här bor du i rena och bra fungerande rum. Jättetrevlig atmosfär. Vi bodde 3 veckor hos Elisabet och Staffan och kommer gärna tillbaka ! Nära till stranden eller varför inte ta ett dopp i hotellets pool. Är du intresserad av vandring så finns flera bra stråk, både enkla och lite mer krävande.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack staves501