Omdömet skrevs 6 juli 2018

Vilsamt, trevligt och toppenfint hotell! Vänligt bemötande och hjälpsamma ägare! Perfekt ställe för att njuta av Grekland till fullo!
Rena, fräscha rum med vacker utsikt över pool och hav.
Ljuvligt att kunna ta frukost, bada i poolen och ta en stilla drink med Staffan och Elisabeth!

Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Tack marit184
Staffan P, Hotelldirektör på Blue Dolphin Studios & Apartment, svarade på det här omdömetSvarade 7 juli 2018

Varmt välkomna åter
Elisabeth&Staffan

Omdömet skrevs 5 oktober 2017

Vi bodde på blue dolphins studios 3 veckor i september. Vi älskade det och kommer gärna tillbaka. Det som kändes mest var den genuina värmen, och då talar jag inte om vädret utan värmen som kom från hotellets ägare. De var så omtänksamma och intresserade att vi hade det bra. De gemensamma middagarna som bjöds på var underbara. Vi träffade så många intressanta människor från hela världen. Rummen var pedantiskt städade tror aldrig jag sett så rena rum i grekland. Vi återkommer gärna.

Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack lk_vestbom
Omdömet skrevs 3 oktober 2017

Här bor du i rena och bra fungerande rum. Jättetrevlig atmosfär. Vi bodde 3 veckor hos Elisabet och Staffan och kommer gärna tillbaka ! Nära till stranden eller varför inte ta ett dopp i hotellets pool. Är du intresserad av vandring så finns flera bra stråk, både enkla och lite mer krävande.

• Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack staves501
Omdömet skrevs 28 september 2017

Här bor man i fräscha rum med det man behöver. Värdparet är behjälpliga med allt och kan mycket om ön. Gångavstånd till flera små trevliga restauranger.
Hit kommer vi mer än gärna igen för en avkopplande semester

• Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack fredrik783
Omdömet skrevs 1 augusti 2017

Nyss hemkommen efter 10 bra dagar i Grekland kan vi bara konstatera att det var bra på alla vis. Bra lägenhet med magnifik utsikt, Mysig miljö med lagom stor pool, möjlighet till god frukost och enklare luncher allt under överinseende av Elisabeth o Staffan som är ett bra "värd-par". Skön strand med bra restaurang. Lagom antal bra restauranger på gångavstånd. Missa inte den gamle mannens souvlaki-spett. Transporter fixade Nikolas väldigt bra och båtutflykten med Christos spännande. Bengt, Birgitta, Anna och Klara.

• Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Anna G
Bettan56, Hotelldirektör på Blue Dolphin Studios & Apartment, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2017

Tack och välkomna tillbaka familjen Gustafson!