TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Omdömet skrevs 3 oktober 2017

Här bor du i rena och bra fungerande rum. Jättetrevlig atmosfär. Vi bodde 3 veckor hos Elisabet och Staffan och kommer gärna tillbaka ! Nära till stranden eller varför inte ta ett dopp i hotellets pool. Är du intresserad av vandring så finns flera bra stråk, både enkla och lite mer krävande.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack staves501
Omdömet skrevs 28 september 2017

Här bor man i fräscha rum med det man behöver. Värdparet är behjälpliga med allt och kan mycket om ön. Gångavstånd till flera små trevliga restauranger.
Hit kommer vi mer än gärna igen för en avkopplande semester

Datum för vistelsen: september 2017
Tack fredrik783
Omdömet skrevs 1 augusti 2017

Nyss hemkommen efter 10 bra dagar i Grekland kan vi bara konstatera att det var bra på alla vis. Bra lägenhet med magnifik utsikt, Mysig miljö med lagom stor pool, möjlighet till god frukost och enklare luncher allt under överinseende av Elisabeth o Staffan som är ett bra "värd-par". Skön strand med bra restaurang. Lagom antal bra restauranger på gångavstånd. Missa inte den gamle mannens souvlaki-spett. Transporter fixade Nikolas väldigt bra och båtutflykten med Christos spännande. Bengt, Birgitta, Anna och Klara.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Anna G
Bettan56, Hotelldirektör på Blue Dolphin Studios & Apartment, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2017

Tack och välkomna tillbaka familjen Gustafson!

Omdömet skrevs 7 juli 2017

Just hemkommen efter 10 dagars fantastisk vistelse på Blue Dolphin. Jättebra rum, välfungerande internet, pool, 5 minuter till stranden och ett helt underbart bemötande av värdarna, Elisabeth och Staffan. Under vår vistelse fanns även Marie och Saga på plats som extra hjälpredor. Allt man önskade fixades hur enkelt som helst. För min del bl.a. massage o båtutflykt. Fantastiskt!
Trots att byn är liten finns här hela sju restauranger med både god och prisvärd mat och på hotellet serveras fin frukost. Dessutom ordnar värdarna på hotellet jättetrevliga middagar där alla som har lust kan samlas. Vilken gemytlig stämning som skapades.
Jag/vi kan verkligen varmt rekommendera detta fina hotell.

Rumstips: Alla rum har fin havsutsikt. Lugn och tyst miljö
Datum för vistelsen: juni 2017
1  Tack Margareta J
Omdömet skrevs 26 juni 2017

Ett trevligt litet pensionat vackert beläget i en lugn by. Egen pool och nära till havet med en handfull bra restauranger inom gångavstånd. Rent och fräscht med bra service och god frukost. Bar med dryck och enklare mat.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack lars822