“Great Escape”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Datum för vistelsen: december 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
apr 28 2020
We love welcoming people to our cabin and especially when they enjoy their stay! Thank you so much!
Catherine ...
Quebec, Kanada
Nivå 2 Skribent
7 omdömen
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 16 januari 2020 för en vistelse i december 2019

Datum för vistelsen: december 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
apr 28 2020
Quelle belle description de notre endroit de tranquillité! Respirez la nature tout autour! Merci!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera