“Rolig Park ”

Boka i förväg
Mer information
49,77 US$*
och över
1-dagskort: Cartoon Network Amazone med ...
Rankad som nr 3 av 12 saker att göra i Jomtien Beach
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Praktisk information: Barnvagnsparkering, Mat finns att köpa, Anpassat för rullstol, Aktiviteter för små barn, Aktiviteter för större barn, Skåp/förvaring, Badrum
Omdömet skrevs 3 augusti 2018 från mobil enhet

Den bästa vattenparken i trakterna. Roliga åk, nytt och fräscht.
- lite för dyrt
- dåligt med utbud på restauranger.
- inte för de allra minsta barnen.

Datum för upplevelsen: juli 2018
Tack gullobillo

Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Parken erbjuder riktigt häftiga åkattraktioner. Betyg 4 & 5 ges dock inte pga HORRIBLA priser på mat och dryck. Väskorna genomsöks noggrant så varken vatten eller bulle smugglas in. Ett tips är också att köpa biljetterna på nätet till en kostnad av 779 bath istället för 1200 vid kassan.

Datum för upplevelsen: mars 2018
1  Tack Pelle F
Omdömet skrevs 4 januari 2018 från mobil enhet

Heldag med två barn 6 och 10 år.

Vattenparken var riktigt bra, vi tvekade om vi skulle besöka denna då vi redan gjort ett vattenland nere i Hua Hin. Men glad för att vi tog beslutet att åka dit - höll hög standard rakt igenom. Ett lättsammare park än i Hua Hin men trevligare attraktioner för våra barn.

Vi köpte biljetter via hemsidan -30% inkl. mat. Åkte Bahtbuss dit och hem.

Ungarna var supernöjd och då blev vi det också.

En nackdel - en toalett intill omklädningsrummet på hela stället. Innebar mycket spring för oss.

Datum för upplevelsen: januari 2018
Tack gruvis
Omdömet skrevs 7 juli 2017

Ett väldigt fin vattenpark med massor av vattenlek för stora och små barn. Vi var där med en 10 åring, 3 åring och en på 20 månader. Alla hade jättekul. Inte billigt med biljetter och mat och dryck men ett måste om man har barn. Vi köpte våra biljetter på Central Festival under en kampanj och kom undan lite billigare och fick transport från hotellet och tillbaka.

Datum för upplevelsen: juni 2017
1  Tack Thomas_Bystedt
Shaquille_CNA, Public Relations Manager på Cartoon Network Amazone, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2017

Dear Thomas_Bystedt,

Thank you very much for visiting our park, And we're so glad to hear that you had such a good time. All of your kids, 10, 3 and 20 months old had those happiness moment in their life, It's our pleasure to make that happen. Thanks again to come to Cartoon Network Amazone and hope to see you again soon.

Best Splashes,
CNA Team

Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 15 juni 2017 från mobil enhet

Kul ställe,tänk på att för åka en del saker så måste man vara över 120/130.både små och stora ruschkanor men det finns även saker att göra för små barn.

Datum för upplevelsen: juni 2017
Tack Stefan W
CNATeam01, Public Relations Manager på Cartoon Network Amazone, svarade på det här omdömetSvarade 20 juni 2017

Dear Stefan W,

Thank you for visiting the park, good to hear that you have great time and really enjoyed. Hope to see you again soon next time.

Best Splash,
CNA Team

Resenärer som tittade på Cartoon Network Amazone tittade också på

Pattaya, Provinsen Chonburi
Pattaya, Provinsen Chonburi

Besökt Cartoon Network Amazone? Berätta vad du tyckte!