“Pelle”

Boka i förväg
Mer information
48,88 US$*
och över
1-Day Pass: Cartoon Network Amazone with Hotel ...
Rankad som nr 3 av 11 saker att göra i Jomtien Beach
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Praktisk information: Barnvagnsparkering, Aktiviteter för större barn, Badrum, Mat finns att köpa, Anpassat för rullstol, Aktiviteter för små barn, Skåp/förvaring
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Parken erbjuder riktigt häftiga åkattraktioner. Betyg 4 & 5 ges dock inte pga HORRIBLA priser på mat och dryck. Väskorna genomsöks noggrant så varken vatten eller bulle smugglas in. Ett tips är också att köpa biljetterna på nätet till en kostnad av 779 bath istället för 1200 vid kassan.

1  Tack Pelle F

Omdömet skrevs 4 januari 2018 från mobil enhet

Heldag med två barn 6 och 10 år.

Vattenparken var riktigt bra, vi tvekade om vi skulle besöka denna då vi redan gjort ett vattenland nere i Hua Hin. Men glad för att vi tog beslutet att åka dit - höll hög standard rakt igenom. Ett lättsammare park än i Hua Hin men trevligare attraktioner för våra barn.

Vi köpte biljetter via hemsidan -30% inkl. mat. Åkte Bahtbuss dit och hem.

Ungarna var supernöjd och då blev vi det också.

En nackdel - en toalett intill omklädningsrummet på hela stället. Innebar mycket spring för oss.

Tack gruvis
Omdömet skrevs 7 juli 2017

Ett väldigt fin vattenpark med massor av vattenlek för stora och små barn. Vi var där med en 10 åring, 3 åring och en på 20 månader. Alla hade jättekul. Inte billigt med biljetter och mat och dryck men ett måste om man har barn. Vi köpte våra biljetter på Central Festival under en kampanj och kom undan lite billigare och fick transport från hotellet och tillbaka.

1  Tack Thomas_Bystedt
Shaquille_CNA, Public Relations Manager på Cartoon Network Amazone, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2017

Dear Thomas_Bystedt,

Thank you very much for visiting our park, And we're so glad to hear that you had such a good time. All of your kids, 10, 3 and 20 months old had those happiness moment in their life, It's our pleasure to make that happen. Thanks again to come to Cartoon Network Amazone and hope to see you again soon.

Best Splashes,
CNA Team

Omdömet skrevs 15 juni 2017 från mobil enhet

Kul ställe,tänk på att för åka en del saker så måste man vara över 120/130.både små och stora ruschkanor men det finns även saker att göra för små barn.

Tack Stefan W
CNATeam01, Public Relations Manager på Cartoon Network Amazone, svarade på det här omdömetSvarade 20 juni 2017

Dear Stefan W,

Thank you for visiting the park, good to hear that you have great time and really enjoyed. Hope to see you again soon next time.

Best Splash,
CNA Team

Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 1 mars 2017 från mobil enhet

Jättefin vattenpark. Var där med två barn (2 och 5 år). Fanns inte så mycket åkattraktioner som passade 2 åringen. Vi hade det dock kanon ändå. Var där en onsdag så det var lugnt utan köer.

Håller inte med om att det skulle vara dålig mat. Det fanns massor med varianter av Thai, Italienskt, Kinesikt, Hamburgare/pommes, Hallall mm. Var inte speciellt dyrt heller. 150 Bath för pad thai med kyckling.

Tack JMStj
Svar från företaget:Svarade 25 maj 2017

Dear JMStj,

Tack så mycket för att du besöker parken. Bra att höra att du verkligen tyckte om det. Hoppas att vi ses snart nästa gång.

Best Splash,
CN Amazone Team

Resenärer som tittade på Cartoon Network Amazone tittade också på

Besökt Cartoon Network Amazone? Berätta vad du tyckte!