“Trevlig heldag med barnen”

Cartoon Network Amazone
Boka i förväg
Mer information
50,05 US$*
och över
1-dagarspass: Cartoon Network Amazone med ...
Rankad som nr 3 av 12 saker att göra i Jomtien Beach
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Praktisk information: Aktiviteter för små barn, Skåp/förvaring, Mat finns att köpa, Aktiviteter för större barn, Barnvagnsparkering, Badrum, Anpassat för rullstol
Omdömet skrevs 7 juli 2017

Ett väldigt fin vattenpark med massor av vattenlek för stora och små barn. Vi var där med en 10 åring, 3 åring och en på 20 månader. Alla hade jättekul. Inte billigt med biljetter och mat och dryck men ett måste om man har barn. Vi köpte våra biljetter på Central Festival under en kampanj och kom undan lite billigare och fick transport från hotellet och tillbaka.

1  Tack Thomas_Bystedt
Shaquille_CNA, Public Relations Manager på Cartoon Network Amazone, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2017

Dear Thomas_Bystedt,

Thank you very much for visiting our park, And we're so glad to hear that you had such a good time. All of your kids, 10, 3 and 20 months old had those happiness moment in their life, It's our pleasure to make that happen. Thanks again to come to Cartoon Network Amazone and hope to see you again soon.

Best Splashes,
CNA Team

Omdömet skrevs 15 juni 2017 från mobil enhet

Kul ställe,tänk på att för åka en del saker så måste man vara över 120/130.både små och stora ruschkanor men det finns även saker att göra för små barn.

Tack Stefan W
CNATeam01, Public Relations Manager på Cartoon Network Amazone, svarade på det här omdömetSvarade 20 juni 2017

Dear Stefan W,

Thank you for visiting the park, good to hear that you have great time and really enjoyed. Hope to see you again soon next time.

CNA Team

Omdömet skrevs 1 mars 2017 från mobil enhet

Jättefin vattenpark. Var där med två barn (2 och 5 år). Fanns inte så mycket åkattraktioner som passade 2 åringen. Vi hade det dock kanon ändå. Var där en onsdag så det var lugnt utan köer.

Håller inte med om att det skulle vara dålig mat. Det fanns massor med varianter av Thai, Italienskt, Kinesikt, Hamburgare/pommes, Hallall mm. Var inte speciellt dyrt heller. 150 Bath för pad thai med kyckling.

Tack JMStj
Svar från företaget:Svarade 25 maj 2017

Dear JMStj,

Tack så mycket för att du besöker parken. Bra att höra att du verkligen tyckte om det. Hoppas att vi ses snart nästa gång.

CN Amazone Team

Omdömet skrevs 21 februari 2017 från mobil enhet

Vi var där på en tisdag och det var glest med människor. Inga köer alls! Roligast tyckte vi vågorna var. Det var rent i poolerna och säkerheten kändes hög. Maten var dyr så vi valde att äta utanför. Det var lätt att få tag på taxi på stället för att ta sig därifrån.

Tack Hannamariasa
Svar från företaget:Svarade 25 maj 2017

Dear Hannamarisa,

Tack för att du kom till parken och tar dig tid att granska oss. Bra! Att du verkligen tyckte om det. Hoppas att vi ses snart nästa gång.

CN Amazone Team

Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 10 juli 2016 från mobil enhet

Parken erbjuder nåt för alla när det gäller vattenlek även om de mest äventyrliga vattenrutschkanorna kräver att barnen väger minst 35 kg så de gick bort för oss, även om vi gärna hade provat. Det är dyrt att äta och dricka i parken vilket drar ner omdömet något. Ett plus för att det är rent och fräscht, hög säkerhet och i övrigt mycket välordnat. Vi bokade och betalade inträdet på nätet innan besöket vilket gav oss en rejäl rabatt.

Tack Katkam70
CNA888, Manager på Cartoon Network Amazone, svarade på det här omdömetSvarade 12 juli 2016

Dear Guest,

Greetings from Cartoon Network Amazone and thank you on your encouraging and supportive review!
We appreciate for your support that allow us to improve better from time to time. Thank you.

Resenärer som tittade på Cartoon Network Amazone tittade också på

Pattaya, Provinsen Chonburi
Pattaya, Provinsen Chonburi

Besökt Cartoon Network Amazone? Berätta vad du tyckte!