Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Omdömen (829)
Filtrera omdömen
829 resultat
Medlemsbetyg
248
228
132
119
102
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
248
228
132
119
102
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 829 omdömen
Omdömet skrevs 5 maj 2016 från mobil enhet

Kan faktiskt inte hålla med alla de dåliga recensioner som finns om detta hotell på tripadviser. Ett par minus var att där ej var kyl på rummen och att ja där är ety disco på hotellet som för ett ganska bra liv på lördagar. Annars rymliga rum, rena, stora och framförallt bekväma sängar, bra mörkläggning och trevlig personal. Ett gäng bra frukostställen i närheten.

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack 147victorh
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 juli 2014

Ligger en bit bort från allt i Los Angeles och ska man till Universal Studios eller Beverly Hills får man räkna med en del köer på motorvägen då man måste passera utanför de centrala delarna. Vi hade ett rum längst bort i korridoren och det trådlösa nätverket fungerade dåligt där. När man duschade så fylldes badkaret snabbt på grund av stopp i avloppet. När vi anlände sent och hungriga beställde vi Roomservice och fick efter ett tag ljummen mat. Dessutom saknades en ingrediens i dotterns maträtt, vilket vi ringde och påtalade. Så när de kom tillbaka till rummet hade de bara växeln för notan med sig, men inte den saknade och utlovade ingrediensen. Han bad om ursäkt och sa att de hade mycket att göra och hämtade den sen, men då var ju dotterns mat redan kall. Det här berättade jag sedan dagen efter i receptionen och det mottogs med en axelryckning och ”thank you for telling us”. Inget försök till kompensation ens. Dåligt!
Rummen har inget kylskåp, men det står att det finns tillgängligt på begäran så vi bad om att få ett. Då sa dom att de har totalt endast nio kylskåp och att vi får ställa oss på en väntelista, vilket vi gjorde. Under vår vistelse på fyra dygn fick vi aldrig något kylskåp till rummet. Drickaautomaten på vårt våningsplan var tom så man fick leta upp en på något annat våningsplan om man ville köpa något. Sängarna var hårda och vi hade bokat ett rum för fyra personer med önskemål om två queen-size sängar, men fick ett rum med en king-size säng plus en vikbar säng inrullad. Så vi fick sova tre i den stora sängen första natten innan vi fick byta till ett annat rum. Överlag duger väl detta till övernattning om man får ett billigt pris, men jag skulle rekommendera att leta efter ett annat hotell.

Datum för vistelsen: juli 2014
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack Petri C
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
CarlsonRezidor, Online Customer Support på DoubleTree by Hilton Whittier Los Angeles, svarade på det här omdömetSvarade 25 juli 2014

Vi ber om ursäkt för de problem du upplevt när du bor hos oss. Ledningen behandlar alla dina bekymmer och ta rätt korrigerande åtgärder. Vi vill diskutera detta vidare med dig direkt så att vi kan göra denna rätt. Vänligen kontakta Corporate kundtjänst så snabbt som möjligt.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 31 juli 2017

Datum för vistelsen: juli 2017
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Alexis I, Front Office Manager på DoubleTree by Hilton Whittier Los Angeles, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 26 juli 2017

Datum för vistelsen: juli 2017
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Alexis I, Front Office Manager på DoubleTree by Hilton Whittier Los Angeles, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 11 juli 2017

Datum för vistelsen: juli 2017
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Alexis I, Front Office Manager på DoubleTree by Hilton Whittier Los Angeles, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen